Gå til innhold

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...

Nizzen

Anbefalte innlegg

Hva får dere i BC2 @ 1920*1080/1200 med 470?

Skal kjøpe PC snart og valget står mellom HD5850 og GTX 470, og hører mye bra om de nye driverne til 4-serien.

Blir ekstra spennende med computex og evt lanseringer fra nVidia.

Lurer veldig på det jeg også, hadde egentlig bestemt meg for 5850, men så hørte jeg så mye bra om det nye driverne så ble jeg usikker

Endret av henrikw92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bytter ut 5870 med 470 gtx ?. Om det er det du har tenkt til må det være bedre å vente til ATI/nVidia kommer med ny skjermkort release, det er å kaste penger i toalettet (om det ikke skulle være slik at du tjener penger på det, men det tviler jeg på). Les testen feks på hw.no i dag av 470 gtx.

Lenke til kommentar

Du bytter ut 5870 med 470 gtx ?. Om det er det du har tenkt til må det være bedre å vente til ATI/nVidia kommer med ny skjermkort release, det er å kaste penger i toalettet (om det ikke skulle være slik at du tjener penger på det, men det tviler jeg på). Les testen feks på hw.no i dag av 470 gtx.

Jeg vet hva jeg gjør, skal kjøre GTX470 i SLI :) HW.no sin test av GTX470 er ikke så veldig oppdatert med tanke på drivere. Jeg går i null hvis jeg kjøper ett GTX470.

Lenke til kommentar

Det stemmer nok det som Kakeshoma sier. Jeg har ett stk 5870, planen er GTX470 SLI. Jeg har lest rimelig mange tester av GTX470 du gitt, så du trenger ikke bekymre deg for pengene mine :) Alternativet er jo å kjøpe enda et 5870-kort, noe som blir dyrere.

Jeg er også litt lei av HD5870-kortet mitt, selv om jeg bare har brukt det i 3-4 uker:p

Endret av DuraN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...