Gå til innhold

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre nok en beta eller offisiell som ikke klarer å sette gamma/brightness/contrast etter reboot.... Dette er en gjenganger som minner meg på til stadighet at de grønne skjelden lærer av gamle synder, utrolig irriterende...

Lenke til kommentar

Heisann. Har sett litt på noen Geforce kort, og så la jeg merke til de store prisforskjellene på de forskjellige produsentenes vesjon av GTX570. Asus har kortet for cirka 2200, men hvis jeg vil har Gainward sin versjon må jeg opp i 2800. I følge spesifikasjonene har Asus sitt kort høyere klokkehastighet og minnefrekvens. Betaler man hvikerlig 600 ekstra for produsentnavnet, eller? Kommer det mer "bundlet" med Gainward sitt kort? Hva foregår her?

Lenke til kommentar

Heisann. Har sett litt på noen Geforce kort, og så la jeg merke til de store prisforskjellene på de forskjellige produsentenes vesjon av GTX570. Asus har kortet for cirka 2200, men hvis jeg vil har Gainward sin versjon må jeg opp i 2800. I følge spesifikasjonene har Asus sitt kort høyere klokkehastighet og minnefrekvens. Betaler man hvikerlig 600 ekstra for produsentnavnet, eller? Kommer det mer "bundlet" med Gainward sitt kort? Hva foregår her?

Du har jo sett på den aller første Gainwardversjonen, som sannsynligvis ikke har blitt prisjustert. De andre Gainwardkortene ligger fra 2200-2600 kroner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For de som virkelig ønsker å forlenge sin E-penis :tease:

Asus lanserer Republic of Gamers MARS II.

post-140856-0-32215800-1306783103_thumb.jpgpost-140856-0-08964200-1306783114_thumb.jpg

post-140856-0-33959200-1306783121_thumb.jpgpost-140856-0-25807700-1306783127_thumb.jpg

post-140856-0-41641900-1306783135_thumb.jpg

Denne kommer med to GTX 580 kjerner med de samme frekvensene og profilene og gjør kortet likestilt i ytelse som 2 stk 580 i SLI og raskere enn GTX 590.

Link til artikkel

Endret av BAT
Lenke til kommentar

Dessverre nok en beta eller offisiell som ikke klarer å sette gamma/brightness/contrast etter reboot.... Dette er en gjenganger som minner meg på til stadighet at de grønne skjelden lærer av gamle synder, utrolig irriterende...

Du greier ikke å få dette til med RivaTuner da?

Mener den har en low level instilling for dette som du kan tvinge inn på en reboot.

Brukte dette sist gang jeg hadde CRT, men har ikke hatt behov for dette i det siste.

Lenke til kommentar

Hei,

Noen er her som vet noe om neste toppkort fra nvidia? Når sånn ca kommer det? Q4 2011 eller Q1 2012?

Tenker da på en arvtager for 580

Vurdere å kjøpe 590, men trenger det egentlig ikke enda. Så er litt i tvil på om det er bedre og vente til neste toppkort :S

Endret av Swingeling
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min spådom ble riktig, spill rett rundt hjørnet gruser 590 gtx litt. Skjører kortet sammen med Sandy [email protected] . Spillene er Cilfs over Dover og Witcher 2 dette på standard innstillingen 1900x1200. , etter hva jeg kan se blir BF3 et problem også. Begge nevnte spillene ser forrøvrig helt fantastiske ut når jeg kan ha Nesten all eyecandy på fullt, har jeg alt på fult faller jeg desverre under lagg smerte grensen og kan havne på 15 fps.

Noen her som har 590gtx og 580 gtx (ja i SLI altså) og kan fortelle litt om ytelse, scalering, erfaringer osv?.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...