Gå til innhold

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepps.

Ok, takk for svar.

Trolig derfor ikke smartdoctor fungerer heller, noen vill ikke at jeg skal volt-tweake alikevell, hohoho.

AFB blir stoppet av driver.. (som jeg prøvde å forklare Ourasi.. dog han ville ikke høre :D )

derfor legger du inn 267.51 eller 52.. og da får du opptil 1.05 på MSI sine kort. (driveren jeg kjører i forrige screen)

Lenke til kommentar

19710 poeng med HT slått på.

Gjorde mye utslag som du sier.

Fortsatt ikke helt fornøyd, men regner med det står på triple channel resten som du sier.

scoren din er spot on den.. :)

Nja, vil ikke si det. Da hw.no testet disse kortene, ble Vantage scoren 20936 med i920 (uklokket) og refeansekortet (uklokket).

Link til test.

Så håper Ourasi har rett at det er minimum 2000 poeng å hente på triple channel...

du får ikke 2000 poeng mer med triple, og jeg tipper hw.no kjører med physx på.

lalalalalalalalalalalalalalalala :whistle:

Hehehe fin temp der! Måtte du finne fram shortsen? :)

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mye volt dette kortet har

http://www.netshop.n...0MHz-46954.aspx

Ser ut som greie 24\7 setting, det har jo orginal kjøler også.

693 burde gå fint så lenge de har byttet ut den "buggy" chippen. mitt kort kjørte fint 750 på 1v før det døde :)

Da er vel ditt forrige 590 forumets vårt sitt første svidde dualvidunder fra nV... Sette forumfolket til å leke med 590 er som å sette en 4 åring til å leke med sveiseutstyr, det kan gå bra, men jeg ville ikke anbefale det akkurat... :tease:

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Hmm det var en spøk ment til på Ourasi. Altså om kortet svir seg har det en garanti, om du setter barnet ditt til med sveiseapperat så det svir seg, har ikke det samme garantien, litt dumt men sånn er det?. Er vi på bølgelengdet nå? ).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Hmm det var en spøk ment til på Ourasi. Altså om kortet svir seg har det en garanti, om du setter barnet ditt til med sveiseapperat så det svir seg, har ikke det samme garantien, litt dumt men sånn er det?. Er vi på bølgelengdet nå? ).

Ah, nå ser jeg det. Internett altså, det kan være litt vanskelig til tider :)

Lenke til kommentar

har du flashet kortet ditt til ASUS bios?

EDIT: flashet til ASUS, men finner ikke den ENE versjonen av smartdoctor som gir meg mulighet til å dytte opp spenningen.

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

Jeg har Asus kortet der de så stolt har skrevet VoltTweak på esken, men finner jeg smartdoctor som funker, nope ;).

Har du flashet med Asus biosen skal volt standard være på 925 så du har litt mer å gå på.

913 er maks på dette kortet selv med asus bios, tror du virkelig jeg ikke har prøvd å få til mer..?

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...