**dp** Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 da var GTX590 i hus her også gitt... sweet kort faktisk. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) @Maverick2002: Post screen av vantage!! Endret 2. april 2011 av Ourasi Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 da var GTX590 i hus her også gitt... sweet kort faktisk. Sniff sniff, I smell something burning Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 etter 2min klokking virker det som 675/900 er maks for mitt kort uten mer spenning. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Er det du som har betalt for kortet? Hvis ja, ro ned på spenningsøkninga; Hvis nei, kjør på Sånn seriøst, hadde vært spennende å se hvor høyt disse kortene ville nådd med skikkelig kjøling. GPU'ene er vel throttla ganske kraftig pga max TDP. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) etter 2min klokking virker det som 675/900 er maks for mitt kort uten mer spenning. Stemmer bra det. Lest flere reviews som kommer frem til samme clock inkl meg uten volt tweak. edit Du kjører faktisk samme cpu og samme clock som meg der også... Endret 2. april 2011 av simalarion Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) @Maverick2002: Post screen av vantage!! Vantage score Merkelige greier.. Endret 2. april 2011 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) @Maverick2002: Post screen av vantage!! Vantage score Merkelige greier.. GPU scoren din er helt normal, det er CPU scoren din som trekker ned, her er det noe galt og ikke GPU... En [email protected] skal IKKE score 15.8k i Vantage, slått av HT ser jeg, få den på igjen... Min 920 er klokket under 20% høyere og scorer 55% mer, dette er umulig.. Finn problemet med CPU, så får du nok litt mer poeng.. Dualchannel minne på tripplechannel CPU er heller ikke noen fordel, fiks 2gb til du. Endret 2. april 2011 av Ourasi Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Er det du som har betalt for kortet? Hvis ja, ro ned på spenningsøkninga; Hvis nei, kjør på Sånn seriøst, hadde vært spennende å se hvor høyt disse kortene ville nådd med skikkelig kjøling. GPU'ene er vel throttla ganske kraftig pga max TDP. jeg som har betalt, byttet ut 2 x 560Ti i SLI for dette. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Er det du som har betalt for kortet? Hvis ja, ro ned på spenningsøkninga; Hvis nei, kjør på Sånn seriøst, hadde vært spennende å se hvor høyt disse kortene ville nådd med skikkelig kjøling. GPU'ene er vel throttla ganske kraftig pga max TDP. jeg som har betalt, byttet ut 2 x 560Ti i SLI for dette. Greit bytte det, imo. Hvilken rigg står det i? Sandy'en? Endret 2. april 2011 av DuraN Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Er det du som har betalt for kortet? Hvis ja, ro ned på spenningsøkninga; Hvis nei, kjør på Sånn seriøst, hadde vært spennende å se hvor høyt disse kortene ville nådd med skikkelig kjøling. GPU'ene er vel throttla ganske kraftig pga max TDP. jeg som har betalt, byttet ut 2 x 560Ti i SLI for dette. Greit bytte det, imo. Hvilken rigg står det i? Sandy'en? jupp, dette står i 24/7 riggen som jeg skal game litt på når jeg har tid tre GTX580 står i "ln2" riggen for test på nitro igjen snart... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) @Maverick2002: Post screen av vantage!! Vantage score Merkelige greier.. GPU scoren din er helt normal, det er CPU scoren din som trekker ned, her er det noe galt og ikke GPU... En [email protected] skal IKKE score 15.8k i Vantage, slått av HT ser jeg, få den på igjen... Min 920 er klokket under 20% høyere og scorer 55% mer, dette er umulig.. Finn problemet med CPU, så får du nok litt mer poeng.. Dualchannel minne på tripplechannel CPU er heller ikke noen fordel, fiks 2gb til du. Stemmer det, HT er slått av. Skal slå den på og teste igjen. Har speedstep noe å si? Kjører med speedstep på for øyeblikket. Hadde 3 minnebrikker, men ble feil på en så måtte ta den ut. Skal kjøpe nye snart. Men skal dette virkelig utgjøre 4000 poeng i Vantage? Det har jeg litt vanskelig for å tro... Endret 3. april 2011 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det er bare å ta en runde med Vantage med HT påslått det, så finner du ut det jeg allerede veit, HT og tripplechannel utgjør disse poengene, der HT står for mesteparten... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 19710 poeng med HT slått på. Gjorde mye utslag som du sier. Fortsatt ikke helt fornøyd, men regner med det står på triple channel resten som du sier. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 19710 poeng med HT slått på. Gjorde mye utslag som du sier. Fortsatt ikke helt fornøyd, men regner med det står på triple channel resten som du sier. scoren din er spot on den.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 19710 poeng med HT slått på. Gjorde mye utslag som du sier. Fortsatt ikke helt fornøyd, men regner med det står på triple channel resten som du sier. scoren din er spot on den.. Nja, vil ikke si det. Da hw.no testet disse kortene, ble Vantage scoren 20936 med i920 (uklokket) og refeansekortet (uklokket). Link til test. Så håper Ourasi har rett at det er minimum 2000 poeng å hente på triple channel... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Er du ikkje fornøyd, så prøv andre drivere da http://forums.guru3d.com/forumdisplay.php?f=21 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) 19710 poeng med HT slått på. Gjorde mye utslag som du sier. Fortsatt ikke helt fornøyd, men regner med det står på triple channel resten som du sier. scoren din er spot on den.. Nja, vil ikke si det. Da hw.no testet disse kortene, ble Vantage scoren 20936 med i920 (uklokket) og refeansekortet (uklokket). Link til test. Så håper Ourasi har rett at det er minimum 2000 poeng å hente på triple channel... du får ikke 2000 poeng mer med triple, og jeg tipper hw.no kjører med physx på. lalalalalalalalalalalalalalalala Endret 3. april 2011 av **dp** Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Nice med max temp 92 grader Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 19710 poeng med HT slått på. Gjorde mye utslag som du sier. Fortsatt ikke helt fornøyd, men regner med det står på triple channel resten som du sier. scoren din er spot on den.. Nja, vil ikke si det. Da hw.no testet disse kortene, ble Vantage scoren 20936 med i920 (uklokket) og refeansekortet (uklokket). Link til test. Så håper Ourasi har rett at det er minimum 2000 poeng å hente på triple channel... Du henter ikke igjen en jalla utført Vantagetest med CPU via physx på mange år enda, glem den hw.no vantage testen og forkuser på GPU/Grafikk scoren, der gruser du dem med 2000 poeng mer, og du har faktisk kjørt vantage slik den skal kjøres, kanskje du skulle vært tester for hw.no .. CPU scoren din gikk opp nesten 5000 poeng, så hør på oss i tråden og vit at du nå er der du skal være over hele linja med din klokk, punktum finale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå