Theo343 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Og dette, haff... NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-RW and virtual drives Uansett, glad jeg ikke impulskjøpte dette fra Steam i går med tanke på det som har dukket opp ved å undersøke litt. Endret 1. april 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Det stod det ikke noe om, så det går sikkert. Men http://store.steampowered.com/app/63950/ ?? Lasted det ned og spilte i går jo, synes butikkene har dratt det tilbake også Du får ikke konflikter med DVD sperre om du kjøper via steam. Endret 1. april 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Du får ikke konflikter med DVD sperre om du kjøper via steam. Det er da opplagt vel? Var kun en kommentar om merkverdig DRM valg. Ellers er det alle de andre tungtveiende årsakene som gjorde at jeg var glad for at jeg ikke impulskjøpte fra Steam i går. Endret 1. april 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) PainX, det der er snakk om minimum støtte, du kan med andre ord kjøre det på direct 9. Vet ikke om du bare kødder nå men vansklig å vite i forum. http://www.heroturko.org/games/pc/1033450-il-2-sturmovik-cliffs-of-dover-2011fullmulti2repack-from-fenixx.html The game was developed on the new 3D-engine of the last generation, it supports DirectX 10 and DirectX 11. Opportunities of modern technology allowed to realize a balanced system damage, and detailed recreations of various ground-based equipment, buildings and other elements of the environment. Men ser uansett ut som spillet har blitt trukket tilbake (min forige link), merklige saker. Endret 1. april 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Men ser uansett ut som spillet har blitt trukket tilbake (min forige link), merklige saker. Ja det var merkverdig? Det er fortsatt tilgjengelig for kjøp fra Steam da jeg kan legge det i handlekurven og betale, men de er ikke kjent for å være redd for å sløse med kundenes penger. Endret 1. april 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Man må alltid forvente en viss støy fra toppkortene under spilling. 580 er dog bedre enn 480 i referanse. Det er derfor man kjøper andre vifteløsninger...Selv har jeg 2 stk GTX 580 fra MSI med Twin Frozr II-kjøling, og hører ikke et kvidder over kabinettvifter og lyd i spill. Hører aldri viftene på grafikkortene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Absolutt, selv skal jeg ha aftermarket kjølere når jeg slenger 2 i samme kassa. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Forceware 271.04 WHQL - 60% Performance Boost http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=341837 1 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Burde jeg være bekymret når jeg får oppi 80 grader når jeg spiller call of duty mw2 på et gtx 480 ? Dette er med manuelt sett viftehastighet til mellom 80 og 100%. Om jeg lar være å stille vifta manuelt når kortet lett en temperatur på 100 grader, så det har jeg sluttet helt med. kortet tåler 105 grader. alle kort i 4xx serien gjør det. kort i 5xx serien tåler 95 grader. hvorfor det er forskjell der vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 kortet tåler 105 grader. alle kort i 4xx serien gjør det. kort i 5xx serien tåler 95 grader. hvorfor det er forskjell der vet jeg ikke. Glemte å skru opp viftehastigheten en gang, og kom opp i rundt 108 grader. Merkelig nok skrudde bare viftehastigheten seg opp et lite sekund før den skrudde seg ned igjen. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Man må alltid forvente en viss støy fra toppkortene under spilling. 580 er dog bedre enn 480 i referanse. Det er derfor man kjøper andre vifteløsninger...Selv har jeg 2 stk GTX 580 fra MSI med Twin Frozr II-kjøling, og hører ikke et kvidder over kabinettvifter og lyd i spill. Hører aldri viftene på grafikkortene. er vel ett fett om det er litt støy fra skjermkort på load. alle spill har lyd... hvis du spiller et spill uten lyd, så er jo ikke grafikk opplevelsen intresang heller. og da trenger man ikke et 580 kort eller hvilket som helst toppkort. mine 470 i sli bråker som rakkern på load. men jeg hører dem ikke uannsett så da er det ett fett. Endret 1. april 2011 av Blazer Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Selv når jeg spiller CS:S må jeg sette opp viftehastigheten til 70%, og da er det såpass ille at det overdøver noen av lydene in-game. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 kortet tåler 105 grader. alle kort i 4xx serien gjør det. kort i 5xx serien tåler 95 grader. hvorfor det er forskjell der vet jeg ikke. Glemte å skru opp viftehastigheten en gang, og kom opp i rundt 108 grader. Merkelig nok skrudde bare viftehastigheten seg opp et lite sekund før den skrudde seg ned igjen. og ? ble kortet ødelagt eller ? skjønte ikke helt poenget ? Selv når jeg spiller CS:S må jeg sette opp viftehastigheten til 70%, og da er det såpass ille at det overdøver noen av lydene in-game. skru opp spill lyden da Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Nei, men fikk en bluescreen etter kort tid. Luktet også ganske varm elektronikk. Tror ikke akkurat kortet har godt av å nå slike temperaturer. Har lyden så høyt som mulig uten at det blir ubehagelig. Endret 1. april 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 er vel ett fett om det er litt støy fra skjermkort på load. alle spill har lyd... hvis du spiller et spill uten lyd, så er jo ikke grafikk opplevelsen intresang heller. og da trenger man ikke et 580 kort eller hvilket som helst toppkort. mine 470 i sli bråker som rakkern på load. men jeg hører dem ikke uannsett så da er det ett fett. Vel, hadde 4870X2 på min forrige maskin. Det var fullstendig uholdbart, og var som å ha en hårføner plassert I øret. Så høyt lydnivå var det. Hakket før naboen våkna av den. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Selv når jeg spiller CS:S må jeg sette opp viftehastigheten til 70%, og da er det såpass ille at det overdøver noen av lydene in-game. Aktivt støydempende hodetelefoner . Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 er vel ett fett om det er litt støy fra skjermkort på load. alle spill har lyd... hvis du spiller et spill uten lyd, så er jo ikke grafikk opplevelsen intresang heller. og da trenger man ikke et 580 kort eller hvilket som helst toppkort. mine 470 i sli bråker som rakkern på load. men jeg hører dem ikke uannsett så da er det ett fett. Vel, hadde 4870X2 på min forrige maskin. Det var fullstendig uholdbart, og var som å ha en hårføner plassert I øret. Så høyt lydnivå var det. Hakket før naboen våkna av den. så ille er det kansje ikke hos meg. skrur jeg av lyden så hører jeg at det bråker veldig her. men har aldri vært et problem for meg med lyden på. skal jo sies at jeg har blodklokket mine 470 kort, så vifta spinner på 100% Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) er vel ett fett om det er litt støy fra skjermkort på load. alle spill har lyd... hvis du spiller et spill uten lyd, så er jo ikke grafikk opplevelsen intresang heller. og da trenger man ikke et 580 kort eller hvilket som helst toppkort. mine 470 i sli bråker som rakkern på load. men jeg hører dem ikke uannsett så da er det ett fett. Vel, hadde 4870X2 på min forrige maskin. Det var fullstendig uholdbart, og var som å ha en hårføner plassert I øret. Så høyt lydnivå var det. Hakket før naboen våkna av den. så ille er det kansje ikke hos meg. skrur jeg av lyden så hører jeg at det bråker veldig her. men har aldri vært et problem for meg med lyden på. skal jo sies at jeg har blodklokket mine 470 kort, så vifta spinner på 100% For å si det sånn: Spilte alltid med hodetelefoner på, og da snakker vi slike med 32dB demping...Da gikk det greit, men fortsatt hørte jeg det godt... Endret 2. april 2011 av Dellers Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Nei, men fikk en bluescreen etter kort tid. Luktet også ganske varm elektronikk. Tror ikke akkurat kortet har godt av å nå slike temperaturer. Har lyden så høyt som mulig uten at det blir ubehagelig. Det virker jo som om enten så har du 0 Airflow i kabinettet ditt eller så sitter du på et defekt kort. Jeg har veldig mye vifter i kabinettet mitt og med 90% viftehastighet etter 2 runder i 3Dmark2011 fikk jeg disse temperaturene med litt overklokk: Kjører SLI også og romtemp er atm: 20,3 grader celsius, Endret 2. april 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hei. Har kjørt et par runder 3DMark Vantage nå, Performance testen default. Intel i920 @ 3,4 GHz, 4 gig RAM, MSI GTX560 Ti Twin Frozr II @ 900/1804/2152. Får stusselige 18344 poeng De fleste tester jeg har lest på dette kortet, uten overklokk, gir rundt 21000 poeng i Vantage.. Forceware 266.66 drivere. Noen som kan forklare hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå