Greddi Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 MUST RESIST, kjøpe!! Vil ha twin frozer elller DC2 versjon... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 klarte ikke motstå.. Fra testen forøvrig Performance wise the GTX 590 is a beast, the performance level where it operating in is truly amazing stuff to witness. We'll get into that in am minute. Temperatures remains roughly at 80 Degrees C on this card, and that is when it is completely maxed out and stressed. That is exemplary. TDP wise we measure roughly 350W, considering the perf level; thrown at you, that isn't bad either. Så at kortet ble svidd der er rett å slett feil driver, jeg leste videre på testen og det går faktisk fint med OC også, samt det er STille!. Dette er et kjempe kort, rett og slett. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Og jeg har enda ikke funnet grunn til å skifte ut mine 2x 480. Spiller alt på 2560x1600 enda fungerer helt fint. Hva er det dere spiller som krever så mye? Eller er det bare får å få gode scores på benchmarks? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Spiller på 5720x1200 og jeg må senke ned i AA og diverse Eyecandy i BC2 Edit: ops og der var 2 stykk bestillt. Klarte ikke motstå fristelsen. Endret 24. mars 2011 av Greddi Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) hoho det er litt småcrazy. Holdt meg til 1 og det gamle 580gtx ble solgt på timen. Artig og prøvdt 3sli, men hovedkortet mit suger nok på det - blir 8x 8x - Sandybridge. Endret 24. mars 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvor får dere alle penga ifra?????? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 "pappa driter penger... det er lett å se..." hehe.. kom bare til å tenke på en sang :!: nei det handler vel om prioriteringer regner jeg med Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er noen som får baksmell og det er noen får igjen på skatten på denne tiden av året Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er noen som får baksmell og det er noen får igjen på skatten på denne tiden av året Jeg fikk igjen og fruen ble skyldig.. altså 0 igjen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvor får dere alle penga ifra?????? Jeg får penger fra noe som heter jobb i alle fall. ps:sier det igjen, flere med myye dyrrer hobbyer der ute. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen kjøper hytte, båt osv, andre kjøper noe med litt mer verdi som skjermkort osv... Radiostyrt båt holder i massevis. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 kjøpte ei hytte for 5000 spenn i forige mnd, fet den. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Slår ikke min nye bil til 2600kr Lenke til kommentar
findon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Blir desverre ofte feriepenger som går til PC, men det er som andre her sier ikke den dyreste hobbyen du kan ha. Det som virkelig sliter er hus, bil og konas gnåling om fancy ferier Ser imidlertid ingen grunn til å bytte ut 480SLI med det første. Frem til det kommer 120hz skjermer som er brukbare uten evig fikling mellom forskjellige visningsmodi trenger jeg ikke mer enn 60fps minimum. Håper litt på gen3 til sommer/høst, men etter 4 år med LCD hadde jeg vel egentlig vært villig til å bytte til CRT igjen for å få flyt i bildet og slippe å være låst til 1 oppløsning Endret 25. mars 2011 av findon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Noen kjøper hytte, båt osv, andre kjøper noe med litt mer verdi som skjermkort osv... Radiostyrt båt holder i massevis. Som jeg pleier å si til en bekjent som prioterer hardware over sommerferie: Hva er det du husker best når du er blitt gammel og ser tilbake på livet, det skjermkortet du brukte en halv formue på og hadde i ca. et halvt år, eller den ene ferien du faktisk gadd å ta råd til? Men selvfølgelig, folk er uansett forskjellige og det kan vi ikke gjøre annet enn akseptere. For å holde det litt ontopic videre, har gtx460 i SLi + et 9800GTX+ som jeg nå har kjørt dedikert til CUDA og Physx. Kan jeg få si det er de mest meningsløse jeg har brukt strøm på? Iallefall til Physx i spill (CUDA har jeg ikke noe behov for). Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Noen kjøper hytte, båt osv, andre kjøper noe med litt mer verdi som skjermkort osv... Radiostyrt båt holder i massevis. Som jeg pleier å si til en bekjent som prioterer hardware over sommerferie: Hva er det du husker best når du er blitt gammel og ser tilbake på livet, det skjermkortet du brukte en halv formue på og hadde i ca. et halvt år, eller den ene ferien du faktisk gadd å ta råd til? Men selvfølgelig, folk er uansett forskjellige og det kan vi ikke gjøre annet enn akseptere. For å holde det litt ontopic videre, har gtx460 i SLi + et 9800GTX+ som jeg nå har kjørt dedikert til CUDA og Physx. Kan jeg få si det er de mest meningsløse jeg har brukt strøm på? Iallefall til Physx i spill (CUDA har jeg ikke noe behov for). På en annen side, du kan ha ferie i en uke eller ha det morro i et halvt år(antakligvis mye lengre enn dt også)? Synes det ser ut som de ligger ganske jevnt med toppkortet fra ATI btw, ATI knuser jo 590 i blant annet Crysis Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hmm 31k igjen og ikke et skjermkort som frister Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Nå har jo de fleste med jobb råd til ferie og pcdeler for ca 10 000 (som jeg bruker) i året da, med fast jobb er dette en ganske så billig hobby. Men Komplett er trege for en gangs skyld nå, fortsatt -frigjort for plukk- status. Da får jeg det ikke før mandag. Jippi. Endret 25. mars 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Sat0x Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hallo folkens, første post her på Hardware, men har vært en '' kikker '' i lang tid Slår til å begynner å poste mens jeg kan! For å komme til on-topic her så vil jeg referere til det med hvordan folk har råd til kort som dette, har selv akkurat bestilt ZOTAC Gtx 590, men det innebærer mye sparing å jobbing. Hvordan tror dere 590 kommer til å yte? Noen av dere som har fått det ennå ? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hmm 31k igjen og ikke et skjermkort som frister WTF!?!?! jeg ville tatt 2x590 eller 2x6990 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå