Ourasi Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Singelslot luftkjøler på et dualkort på 375w+..... satser på at denne aprilsnarren som er noe tidlig ute ikke biter på så mange.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Ser heller mer frem til Asus DCII 3-slot av. 590/6990. De kan egentlig ikke komme fort nok, har veldig sansen for det Asus har gjort her og er som perfekt for disse dualgpu kortene. Endret 12. mars 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Noen her som vet noe om hvordan 3d vision fungerer? Har testa trial versjonen i noen spill og det fungerer utmerket. Problemet er at trial versjonen gikk ut før jeg fikk teste det på filmer. Dette sto på nvidia sine nettsider om 3D Vision: "Enjoy crisp, stunning Blu-ray™ 3D movies in full 1080p HD playback.* Your GeForce GPU accelerates the video decoding to provide seamless 3D quality." Betyr det at jeg ikke trenger 3d blu-ray spiller? Kan jeg bare streame noe fra youtube eller opne "ikke 3d" filmer i "3d vision video player" og spille av? Kan 3d vision convertere filmer til 3d liksom, slik som den kan på spill? Jeg trodde 3d måtte filmes med 2 kameraer og man trengte spesialutstyr som 3d blueray spiller, "hardware style" for at det eventuelt skulle fungere. Det eneste jeg har er 3D TV og 3d briller med et 480 gtx, nå vurderer jeg å skaffe 3d vision. Men bare hvis 3d vision kan erstatte en 3d blueray spiller. Hadde hvert konge hvis noen viste svaret på dette. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Denne "Vapor chamber" saken virker ganske interessant om det bare trengs en vifte for å få kjølt de ned 0_o Får håpe vi ikke snakker vifte av "Delta" typen som i GTX 480.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Om dette stemmer: http://www.nordichardware.se/nyheter/71-grafik/42608-simulerade-prestandatester-foer-geforce-gtx-590-indikerar-amd-triumf.html Så ser det ikke helt lyst ut for nvidia for denne gang. Vel og merke sålenge den er låst til 365w. Om den blir låst opp kan vi få noen ganske ville nummere vil jeg tro, både på strømforbruk, temperatur og ytelse.. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Om dette stemmer: http://www.nordichardware.se/nyheter/71-grafik/42608-simulerade-prestandatester-foer-geforce-gtx-590-indikerar-amd-triumf.html Så ser det ikke helt lyst ut for nvidia for denne gang. Vel og merke sålenge den er låst til 365w. Om den blir låst opp kan vi få noen ganske ville nummere vil jeg tro, både på strømforbruk, temperatur og ytelse.. håper for alt det er verdt at kortet lar seg klokke så langt som mulig uten tullete restriksjoner. 800/1000 ser jeg for meg som 24/7 frekvenser! pris.. 5k hadde vært passe. hva har vi hørt om quad sli? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 håper for alt det er verdt at kortet lar seg klokke så langt som mulig uten tullete restriksjoner. 800/1000 ser jeg for meg som 24/7 frekvenser! pris.. 5k hadde vært passe. hva har vi hørt om quad sli? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Skjermkortene sparker såpass bra i fra nå, at de måler effekten i hestekrefter, den var ny! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har et EVGA gtx480. Er det mulig å fjerne dekselet over viften for å fjerne støv uten å miste garantien ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ikke hvis skruene er dekt av et klistremerke som står ganske slevforklarende "no warranty if seal is broken", eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) http://www.evga.com/support/warranty/ Se under Product condition. Ser ut som det går greit... Møllers, man trenger ikke ta ut noen skruer for å ta av dekselet Endret 15. mars 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Takk for svar. var veldig lett.Var bare klips som holdt hele dekselet fast. Eneste er at klipsene er veldig skjøre. Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Skjermkortene sparker såpass bra i fra nå, at de måler effekten i hestekrefter, den var ny! Dette er jo bare 0.5 hestekrefter. Kjøper meg påhengsmotor istedenfor Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 612/3400 er visstnok final specs. ikke så helt galt egentlig, tipper kortet kan kjøres på 700Mhz++. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 "Vanlige" kort er 10.2"? Eller 11" slik som 590? Og er det rimelig å forvente et fall i pris for 580? Siden noen av oss er tross alt egoister og ønsker å få mest mulig for minst mulig penger . Og hvordan vil flere kjerner fungere iforhold til Sli? Tenker da på at noen spill og programmer har dårlig støtte for sli, vil multicore GPU ha samme problemet? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 "Vanlige" kort er 10.2"? Eller 11" slik som 590? Og er det rimelig å forvente et fall i pris for 580? Siden noen av oss er tross alt egoister og ønsker å få mest mulig for minst mulig penger . Og hvordan vil flere kjerner fungere iforhold til Sli? Tenker da på at noen spill og programmer har dårlig støtte for sli, vil multicore GPU ha samme problemet? varierer veldig, noen spill vil sannsynligvis skalere perfekt opp til fire kjerner mens andre ikke klarer mer enn to stk. 2560x1560 med 32xAA osv drar ofte MYE kraft. herregud jeg er spent på disse 590 kortene, blir garantert test av disse i Quad SLI hvis jeg får tak i de.. 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg tenkte mer i retning om jeg plukker ut et spill som har problemer med SLI, så kan en alltids deaktivere SLI-en, men om en har 590, er det vel ikke "bare" å slå av en kjerne? Sett at to kjerner i en 590 tilsvarer to kort i SLI. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg tenkte mer i retning om jeg plukker ut et spill som har problemer med SLI, så kan en alltids deaktivere SLI-en, men om en har 590, er det vel ikke "bare" å slå av en kjerne? Sett at to kjerner i en 590 tilsvarer to kort i SLI. for at 590 skal fungere skikkelig må SLI aktiveres, er i hvert fall sånn det har vært på 295. dvs at sli kan deaktiveres og du bruker bare en kjerne. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bestilt nytt oppsett fra Komplett med tanke på 580gtx sli, det er på ingen måte et killer oppsett men har mer prøvd på et mye for pengene oppsett. Setter pris på om dere kan rope ut om dere ser et dårlig valg her, spesielt i forholt til 580gtx sli oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå