Gå til innhold

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...

Nizzen

Anbefalte innlegg

Ah mimres litt nå, solgte kortene for et halvt års tid siden og så ikke så mange i 5xxx tråden som hadde vært uheldige og fått et slikt kort. Av de som hadde problemer med 5870 drev flesteparten og presset OC.

Har problemer med mitt kort selv om jeg ikke har overklokket det mere enn hva XFX har gjort med det. Fikk faktisk ny bios hos dem sendt på mail som de mente sku fikse problemene med kortet, og utrulig nok så er kortet mer stabilt.

Ble mye OT nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sort of back to topic.

Hvordan av 560 Ti kortene anbefales? Vet selvfølgelig at Gigabyte sitt Soc kort er helv fantastisk. Men tar vel år og dager før det er inne på lager. Er det noen av de andre versjonene som er opp til like bra som det?

DustinHome har Gigabyte SOC forventet på lager i morgen.

Alternativt er Gigabytes GTX 560 Ti OC godt overklokket.

Lenke til kommentar

sort of back to topic.

Hvordan av 560 Ti kortene anbefales? Vet selvfølgelig at Gigabyte sitt Soc kort er helv fantastisk. Men tar vel år og dager før det er inne på lager. Er det noen av de andre versjonene som er opp til like bra som det?

Komplett har det forventet inn på tirsdag, men må vel ta datoene med en klype salt?

Tenkte på Gigabyte 560 ti oc kortet, men det er vel ikke så mye forskjell mellom de to kortene?

Lenke til kommentar

sort of back to topic.

Komplett har det forventet inn på tirsdag, men må vel ta datoene med en klype salt?

Tenkte på Gigabyte 560 ti oc kortet, men det er vel ikke så mye forskjell mellom de to kortene?

Ikke så mye utenom klokkingen fra fabrikk, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Det ser ut til at jeg snart klarer å overtale meg selv til å bytte ut mitt 4 år gamle skip med et nytt et da den nåværende sliter med nyere spill, og Crysis 2 og Skyrim er på vei :dribble: . Hvordan er statusen på lanseringen av nye skjermkort framover?

Jeg tenkte først på å kjøpe GTX 580, men ser nå at 590 GTX er på vei og kommer snart? Det er jo alltid kjipt å kjøpe noe når det kommer noe dobbelt så bra neste måned(slik er det vell dog litt alltid med PC verden men). 590 består vell såvidt jeg vet av 2 stk 580, det blir jo ikke dobbel så bra ytelse men jaggu ekstremt bra fordet hvis det kommer til en brukbar pris.

Hva er egentlig verdt å vente på? Kommer det noe annet i år som vil bare vil blaste alt annet ned i støvlene?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

sort of back to topic.

kjøp heller MSI Twinfrozr 2 kortet, klokker bedre enn GB sitt OC.. alle OC jeg har testet stopper TVERT på 960-80Mhz.. MSI sine klarer 1Ghz+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...