EnokseN Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ah mimres litt nå, solgte kortene for et halvt års tid siden og så ikke så mange i 5xxx tråden som hadde vært uheldige og fått et slikt kort. Av de som hadde problemer med 5870 drev flesteparten og presset OC. Har problemer med mitt kort selv om jeg ikke har overklokket det mere enn hva XFX har gjort med det. Fikk faktisk ny bios hos dem sendt på mail som de mente sku fikse problemene med kortet, og utrulig nok så er kortet mer stabilt. Ble mye OT nå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) 5870 hadde helt elendig OC marginer ja, så jeg kjørte mine på stock i CF. På OC derimot er HD6950 helt konge. Ikke ferdig med å presse det ennå. Men nok OT ja :S Endret 13. februar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 sort of back to topic. Hvordan av 560 Ti kortene anbefales? Vet selvfølgelig at Gigabyte sitt Soc kort er helv fantastisk. Men tar vel år og dager før det er inne på lager. Er det noen av de andre versjonene som er opp til like bra som det? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 sort of back to topic. Hvordan av 560 Ti kortene anbefales? Vet selvfølgelig at Gigabyte sitt Soc kort er helv fantastisk. Men tar vel år og dager før det er inne på lager. Er det noen av de andre versjonene som er opp til like bra som det? DustinHome har Gigabyte SOC forventet på lager i morgen. Alternativt er Gigabytes GTX 560 Ti OC godt overklokket. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Går det an å demontere gtx470 halvveis? altså, ikke demontere hele kjøleren og det. Tenkte jeg skulle bytte viften, eller feste noen andre vifter på en eller anen måte. produsenten er gainward om det har noe å si.. Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 sort of back to topic. Hvordan av 560 Ti kortene anbefales? Vet selvfølgelig at Gigabyte sitt Soc kort er helv fantastisk. Men tar vel år og dager før det er inne på lager. Er det noen av de andre versjonene som er opp til like bra som det? DustinHome har Gigabyte SOC forventet på lager i morgen. Alternativt er Gigabytes GTX 560 Ti OC godt overklokket. Komplett har det forventet inn på tirsdag, men må vel ta datoene med en klype salt? Tenkte på Gigabyte 560 ti oc kortet, men det er vel ikke så mye forskjell mellom de to kortene? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 sort of back to topic. Hvordan av 560 Ti kortene anbefales? Vet selvfølgelig at Gigabyte sitt Soc kort er helv fantastisk. Men tar vel år og dager før det er inne på lager. Er det noen av de andre versjonene som er opp til like bra som det? DustinHome har Gigabyte SOC forventet på lager i morgen. Alternativt er Gigabytes GTX 560 Ti OC godt overklokket. Komplett har det forventet inn på tirsdag, men må vel ta datoene med en klype salt? Tenkte på Gigabyte 560 ti oc kortet, men det er vel ikke så mye forskjell mellom de to kortene? Ikke så mye utenom klokkingen fra fabrikk, vil jeg tro. Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Så da er egentlig oc versjonen ett bedre kjøp, med tanke på pris? Om ikke Komplett får inn kortet på tirsdag så blir det bare OC versjonen på meg:) Om jeg ikke er fornøyd så er det jo bare å sende det tilbake. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ser at kjøleløsningene ikke er identiske mellom SOC og OC, så jeg kan ikke si noe sikkert om støynivå. Til 2000 er jo 900 Core temmelig bra priset, så det er jo opp til deg. Uansett vil du jo få et skjermkort med svært god ytelse. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Det ser ut til at jeg snart klarer å overtale meg selv til å bytte ut mitt 4 år gamle skip med et nytt et da den nåværende sliter med nyere spill, og Crysis 2 og Skyrim er på vei . Hvordan er statusen på lanseringen av nye skjermkort framover? Jeg tenkte først på å kjøpe GTX 580, men ser nå at 590 GTX er på vei og kommer snart? Det er jo alltid kjipt å kjøpe noe når det kommer noe dobbelt så bra neste måned(slik er det vell dog litt alltid med PC verden men). 590 består vell såvidt jeg vet av 2 stk 580, det blir jo ikke dobbel så bra ytelse men jaggu ekstremt bra fordet hvis det kommer til en brukbar pris. Hva er egentlig verdt å vente på? Kommer det noe annet i år som vil bare vil blaste alt annet ned i støvlene? Endret 13. februar 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva blir prisen på 590? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Hva blir prisen på 590? Den blir det den blir Ca 4000kr vel.... Men det er vel det samma hva det kommer til å koste bare den yter veldig bra. Og kjenner jeg deg rett så kjuper du det, hvis det er bra nok Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) 4000+? Da forhåndsbestiller jeg :S Haha, japp er redd for at det kan bli aktuelt. Endret 13. februar 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 4000...tipper rundt 6k ja Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 6000,- virker mer normalt ja og selv det er en god pris for 2 nedklokkede 580er. Og havner den mellom 5-6 så kjøper jeg tvert. Hvis ikke Antilles kommer til en sabla god pris og fungerer godt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 yupp, blir spennende og se Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 En ting er helt sikkert, 6950-2GB er tonnevis av morro for pengene, kommet helt vilt langt på overklokkingen nå og sjelden hatt det så mye morro med å låse opp shadere, overklokke helt vilt osv. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Etter som jeg har sluttet å røyke (håper at røykestoppen varer da ) går de pengene jeg har brukt på røyk til to nye skjermkort. Lurer litt på 2 x GTX 580, men hvem lager de beste kortene da??? Har nå 2 x GTX 460 i SLI oppsett. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) er det noen luft kjølere som passer 580 uten å fjærne minne og vrm kjølingen, den rammen som allt er på?? ser forresten at shaman antagelig funker trodde den lå en annen vei Endret 13. februar 2011 av leifeinar Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 sort of back to topic. Hvordan av 560 Ti kortene anbefales? Vet selvfølgelig at Gigabyte sitt Soc kort er helv fantastisk. Men tar vel år og dager før det er inne på lager. Er det noen av de andre versjonene som er opp til like bra som det? kjøp heller MSI Twinfrozr 2 kortet, klokker bedre enn GB sitt OC.. alle OC jeg har testet stopper TVERT på 960-80Mhz.. MSI sine klarer 1Ghz+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå