Gå til innhold

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...

Nizzen

Anbefalte innlegg

Nei, det holder jo ikke.. Slår jo ikke to stk 580 da vettu :)

Hadde det vært mulig med 3 stk og skaleringen hadde vært like bra så hadde du hatt ett sick oppsett til en "billig" penge.

Det er vel kanskje nettopp derfor Nvidia har droppa 3-way SLi på de billige kortene.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det holder jo ikke.. Slår jo ikke to stk 580 da vettu :)

Hadde det vært mulig med 3 stk og skaleringen hadde vært like bra så hadde du hatt ett sick oppsett til en "billig" penge.

i 1920x1200 så skulle det ikke forundre meg om cpu ble flaskehals i endel spill før gfx.

Lenke til kommentar

Test av KFA2 GeForce GTX 560 White edition og Anarchy edition

post-140856-0-55820100-1296146940_thumb.jpg

Link.

Point of view har også kommet med en GTX 560Ti variant med Triple-Fan-Cooler fra Arctic Cooling. Kortet leveres også med elemter hvor pcb og strømkretser er designet fra deres GTX 580.

post-140856-0-98549900-1296147588_thumb.jpg

Link

Edit: Rettet feil

Endret av BAT
Lenke til kommentar

Likte POV på 8800-tiden:)

Jobbet en stund på RMA-avdelinga i firmaet jeg jobber i, og 90% av skjermkortene vi fikk inn var PoV 8800 av en eller annen variant. Helt sykt sugne komponenter på de kortene. Nå skal det legges til at de fulgte med ferdig-PC'er vi solgte, men likevel. Personlig styrer jeg unna Point of View iallefall :)

'

Lenke til kommentar

Litt dobbelposting (fra hjelp til ny pc-seksjonen)

Da var det på tide med oppgradering. Jeg skal handle ny CPU, HK, RAM og skjermkort. Jeg har sett på 2 GTX 560 i SLI, men så at noen nevnte diverse P67 sleit med båndbredde på pcie-x16 slots under SLI (at det bare er x16 på én pci-e?). Så jeg lurte på om noen her kunne bekrefte at det går fint med et ASUS P8P67 DELUXE P67 S-1155 ATX med to stykk GTX 560 i SLI (strømforsyningen min klarer det fint).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Litt dobbelposting (fra hjelp til ny pc-seksjonen)

Da var det på tide med oppgradering. Jeg skal handle ny CPU, HK, RAM og skjermkort. Jeg har sett på 2 GTX 560 i SLI, men så at noen nevnte diverse P67 sleit med båndbredde på pcie-x16 slots under SLI (at det bare er x16 på én pci-e?). Så jeg lurte på om noen her kunne bekrefte at det går fint med et ASUS P8P67 DELUXE P67 S-1155 ATX med to stykk GTX 560 i SLI (strømforsyningen min klarer det fint).

Svarte deg i tråden din :-)

Lenke til kommentar

Trodde du mente POV voksenfilmer jeg :tease:

Han gjorde det, men han mente nok 1800 tiden (typo: tallet)... :p Vet ikke hvor bra kvaliteten på de filmene er men... :hmm:

Jeg vil tro Soppen mente at han likte Point of View rundt den tiden når GeForce 8800 var aktuelle. Derav 8800-tiden.

Lenke til kommentar

Trodde du mente POV voksenfilmer jeg :tease:

Han gjorde det, men han mente nok 1800 tiden (typo: tallet)... :p Vet ikke hvor bra kvaliteten på de filmene er men... :hmm:

Jeg vil tro Soppen mente at han likte Point of View rundt den tiden når GeForce 8800 var aktuelle. Derav 8800-tiden.

Haha, ja skjønte jo det ;)

Crysis 2 demo kommer til PC snart :) Blir heftig å se om det tar over tronen fra Crysis... Må jo nesten det, men vet aldri når man drar konsoller inn i bildet.

Blir pjårn.

Lenke til kommentar

Takk silent :love:

Duran: Det tviler jeg ikke på, jeg hadde ikke problemer med noen av de jeg hadde:)

Jeg hadde faktisk et kort fra Point of View selv en gang, om det var et Geforce 2 MX-400 eller noe slikt, funka som bare det. Men akkurat de 8800GTS-kortene vi hadde i de ferdigbygde stasjonærene våre kan du få billig av meg :)

Man får litt noia av å sitte med RMA gitt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...