Cortinarius rubellus Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg fikk ikke submittet i går, problemer med hwbot eller hva det var. Fristen gikk ut 11 i dag tidlig. Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg fikk ikke submittet i går, problemer med hwbot eller hva det var. Fristen gikk ut 11 i dag tidlig. Da er det bare å kjøre på med 3dmark 01 osv da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Det skal jeg, var bare litt iriterende at det ikke ordnet seg:) Fikk beskjed at Massman fant ikke ut av problemet. Endret 10. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Ser den. Litt kjipt at ikke vi fikk til en score i unigine. Håper det bare blir litt kaldere ute, så jeg får klokka litt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) MEN OPPFORDRER ALLE TIL OG GI EN SCORE I 3DMARK 01 HER: http://hwbot.org/competition/country_cup_2010?tab=stage 5 Sjekk ut de andre også..som maxxmem foreks. Superpi 32m 775 Endret 10. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 MEN OPPFORDRER ALLE TIL OG GI EN SCORE I 3DMARK 01 HER: http://hwbot.org/competition/country_cup_2010?tab=stage 5 Sjekk ut de andre også..som maxxmem foreks. Superpi 32m 775 Ja, hadde vært flott om vi faktisk fikk til å få en score i de fleste benchene, og å få til en plassering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Tengte jeg skulle regge meg på hwbot nå å sende inn litt resultater.. Skulle fylle ut passord så kom det opp "alue is too long" Første gangen jeg har vert med på at passordet er FOR sikkert... ^^ Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Fikk 580 i går. Trodde det var standardiserte størrelser på skjermkort, men det var så stort at jeg måtte ta ut ene harddisk brønnen for å få plass. Nå henger den lille SSD OS-disken min bare teipet fast til kabinettveggen. Imponert over det lave støynivået, men har ikke fått prøvd det i spill ennå bortsett fra at jeg startet opp Bad Company Vietnam i 2560x1600 med alt på og 8xAA og 16xAF før jeg la meg. Det gikk fint det. Ikke imponert over driverne. Lastet ned de siste fra Nvidia og mistet lyden. Brukte 1 time på å finne at det var Nvidia High Definition Audio HDMI driverne som hadde avinnstallert Realtek driverne mine og det tok sin tid å fikse problemet også. Nå har jeg imidlertid lyd og bilde. Endret 12. januar 2011 av TwiiK 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke imponert over driverne. Lastet ned de siste fra Nvidia og mistet lyden. Brukte 1 time på å finne at det var Nvidia High Definition Audio HDMI driverne som hadde avinnstallert Realtek driverne mine og det tok sin tid å fikse problemet også. Nå har jeg imidlertid lyd og bilde. +1, Nvidia drivere er oppskrytt Lenke til kommentar
Blackey Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 MEN OPPFORDRER ALLE TIL OG GI EN SCORE I 3DMARK 01 HER: http://hwbot.org/competition/country_cup_2010?tab=stage 5 Sjekk ut de andre også..som maxxmem foreks. Superpi 32m 775 Ja, hadde vært flott om vi faktisk fikk til å få en score i de fleste benchene, og å få til en plassering Hvor mange benchmarks er det man må foreta? Er det alle 3DMark og Superpi? Tenkte å gi et lite bidrag etter jobb hvis det ikke er for sent. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 @Twiik Nvidia har hatt store problemer med drivere de siste månedene, håper virkelig de får fikset feilene i 266.35 betaen... Ser ut til alle problemer med at spill krasjer osv. Rullet tilbake til 260.99 men den er jo omtrendt like jævelig, så håper whql drivern har kommet når jeg skal hjem Kanskje det ikke var så mange på jobb i julen Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 MEN OPPFORDRER ALLE TIL OG GI EN SCORE I 3DMARK 01 HER: http://hwbot.org/competition/country_cup_2010?tab=stage 5 Sjekk ut de andre også..som maxxmem foreks. Superpi 32m 775 Ja, hadde vært flott om vi faktisk fikk til å få en score i de fleste benchene, og å få til en plassering Hvor mange benchmarks er det man må foreta? Er det alle 3DMark og Superpi? Tenkte å gi et lite bidrag etter jobb hvis det ikke er for sent. http://hwbot.org/competition/country_cup_2010 Sjekk ut linken Er endel forskjellig, og de forskjellige stadiene stenger forskjellig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Asus GTX 580 DirectCU II, bildene sier vel det meste. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Ooo, maks hot/sexy... Ser veldig interessant ut, men er 3 slot da, så så da må man ha et av Sandy Bridge HKene for SLI, eller et av de med 4+ PCI e x16 spor... Hadde sett rimelig fett ut med 3 sånne i en rigg. Endret 12. januar 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Legg merke til støynivået og temperaturen, så det er nok ikke så veldig overklokket. Til nå synest jeg Zotac sitt Extreme Edition virker mest interessant, med to 12cm-vifter. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 @Twiik Nvidia har hatt store problemer med drivere de siste månedene, håper virkelig de får fikset feilene i 266.35 betaen... Ser ut til alle problemer med at spill krasjer osv. Rullet tilbake til 260.99 men den er jo omtrendt like jævelig, så håper whql drivern har kommet når jeg skal hjem Kanskje det ikke var så mange på jobb i julen hvorfor bruker du ikke 265.90 driveren ? den er jo den beste der ute så langt. leser mye på guru3d forumet og alle går tilbake til 265.90 etter å ha prøvd nye driver osv. kom nye driver i går 266.45 quadro driver det også, men alle så og si har gått tilbake til 265.90 der også. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 266.44 driveren har fungert smertefritt for meg så langt. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 266.44 driveren har fungert smertefritt for meg så langt. ok heldig du da kansje, for meg så var den ikke no bra, spill hengte seg osv, grafikkfeil, ytelsestap osv. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 @Twiik Nvidia har hatt store problemer med drivere de siste månedene, håper virkelig de får fikset feilene i 266.35 betaen... Ser ut til alle problemer med at spill krasjer osv. Rullet tilbake til 260.99 men den er jo omtrendt like jævelig, så håper whql drivern har kommet når jeg skal hjem Kanskje det ikke var så mange på jobb i julen hvorfor bruker du ikke 265.90 driveren ? den er jo den beste der ute så langt. leser mye på guru3d forumet og alle går tilbake til 265.90 etter å ha prøvd nye driver osv. kom nye driver i går 266.45 quadro driver det også, men alle så og si har gått tilbake til 265.90 der også. Brukte 265.90 før jeg prøvde den nye betaen. Fantastisk driver, men skulle bort dagen etter jeg rullet tilbake så gadd rett og slett ikke å styre med det da Om ikke en ny har kommet når jeg skal hjem i slutten av mndn blir det Quadro igjen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Techpowerup har nå testet Zotac GTX 580 AMP!, og som forventet er det minimalt med ytelseforbedringer (omtrent 3%), og er med andre ord ikke verdt prisen. Men om dette kortet kommer på tilbud eller får lavere pris etter at Zotacs GTX 580 Extreme Edition kommer, så tror jeg at det kan bli et interessant kort, for det er håndplukkede brikker som har gode egenskaper og støynivået er det samme som referansemodellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå