Bykatt Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Masse flotte bilder fra deg, her! Likte spesielt godt det med kirsebærblomstene. De er så nydelige når de blomstrer. Du vet, japanske kirsebærtrær blomstrer kun en kort periode i året, og folk drar langveisfra for å få med seg blomstringen og den etterfølgende dryssingen av rosa blader overalt. Fantastisk motiv. Takk. Vi har vel kirsebærtrær i Norge i en og annen hage, uten at jeg har tenkt særlig over det med kiresebærblomstring som noe spesielt. Men det japanske treet jeg tok bilde av i Keukenhof, var utrolig vakkert. Dere skulle sett det i virkeligheten, et syn som kan få voksne menn og kvinner til å gråte! PS! Stilig nick! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Selv takk. Endret 25. april 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Wow -- flott, ja. Hvor har du vært og tatt bilder av kirsebærblomstring? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er ikke mitt bilde, men selv har jeg vært i Japan og tatt bilder av kirsebærtrær. Skal se om jeg finner noen av dem senere. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 27. Red head En rødhåret nysgjerrig engelskmann i hans lokale omgivelser i Surrey. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 28. Kveldsstemning Kveldsstemning rett før solnedgang i en liten engelsk landsby, rett ved Windsor slott. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 29. Englands rose Nei, ikke noe bilde av prinsesse Diana. Men jeg tror engelske roser er et begrep i seg. RandiA kan kanskje mer om temaet? Dette er i hvert fall roser i engelsk jord. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 30. Hjemme best Grå og våt vår i Norge på tampen av april, her illustrert ved et action-bilde av katten min som synes det er riktig ubehagelig med vann på verandaen hennes. Uansett, etter en måned med mye reisevirksomhet og forvirring rundt askefasthet: Hjemme best! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det var da en flott katte-hale du har fotografert Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Takker for aprilfest - likte spesielt Naturens Farger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå