Gå til innhold

Aprilfest 2010 - Bykatt - Steder jeg har vært

Anbefalte innlegg

Aprilfest 2010 - Bykatt - Steder jeg har vært

Bruker: Bykatt

Utfordring: Ta bilder der jeg er. Kikket i kalenderen og april ser ut til å bli en måned med en del reisevirksomhet til stort sett ganske uglamorøse steder. Så måten å få deltatt i aprilfesten er å velge nettopp å ta bilder av de stedene jeg er på.

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Det jeg måtte ha tilgjengelig der jeg er

Tilleggsutfordring: Nei

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel - temaet burde vel strengt tatt hete "Steder jeg er", da.. ;)

Hehehe -- eller "Steder jeg var på da jeg tok bildene". Siden jeg er såpass mye på reisefot denne måneden, blir det fortid før jeg rekker å legge bildene ut her, derav den noe merkelige tittelen på utfordringen min. :D

Lenke til kommentar

Om du er der eller har vært der, er vel ikke så viktig. Du har sikkert vært der før.

Det er ihvertfall mer vårlig enn her. Er det Mjøsa vi skimter i bakgrunnen på dagens bilde?

Det er Mjøsa, ja.

Dagens bilde ble forresten tatt fra bil i bevegelse da det plutselig lysnet et øyeblikk på himmelen, så bildets dårlige kvalitet er fotografens feil og ikke utstyrets -- som det jo "hender" det er. :hrm:

Men vår er det uansett!

Lenke til kommentar

8. Gatan

post-138696-1270753279,3627_thumb.jpg

Jeg er ofte i vårt naboland til østs hovedstad. Der det er som i Norge, men allikevel inte.

Trafikkskiltene er f.eks. gule, registreringsskiltene på bilene begynner med tre bokstaver og deretter følger tre tall, og bygningene er litt mer storslåtte.

Gatorna er rett og slett litt annerledes enn hjemme.

Spesielt om man behandler bildene i et nyinnkjøpt Photoshop Elements... :roll:

Lenke til kommentar

11. Kattemuseum

post-138696-1271181729,9029_thumb.jpg

Det finnes faktisk et kattemuseum i Amsterdam. Det er en leilighet innredet som i gamle dager, men fyllt av katte-bilder, -plakater, -figurer, -skulpturer -- og katter. Artig å se også for dem som ikke er katteinteresserte, selve leiligheten, altså.

Lenke til kommentar

Oooh! Det der er da nesten mer forsommer enn vår - for noen farger!

Takk. Naturen 1 - Photoshop 0... :)

heh, kattemuseumet har jeg värt innom en gang også, syns det var litt småcreepy... Kirsebärtreet var flott, enig med trondster her, det gir sommerstemning :thumbup:

Takk, takk. Kattemuseumet var stilig, synes jeg, men jeg har jo kattedilla, så jeg er vel ikke helt nøytral.

Er det en ekte katt som ligger å koser seg på sjeselongen?

Ut fra bildene ser det ut som du har hatt en fin tur. Jeg likte godt kattebildet. Hadde sikkert blitt enda bedre hvis jeg ikke var klar over at det var snakk om et kattemusem.

Det er en ekte katt du ser ja. Morsomt at du så det. Det er det jeg synes er festlig med bilde, at det er masse katteartifakter der -- og så en levende katt som sover.

Kattemuseum er da gøy det? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...