Gå til innhold

Anmeldelse: Creative Sound Blaster World of Warcraft Wireless Headset

Anbefalte innlegg

Må sei eg er veldig fornøyd med headsettet men så bruker eg det kun til spel da eg hører veldig sjelden på musikk.

Kansje anmelderen skulle had testa det ut med meir en et spel?

Og at det er wireless er kjempebra, nå kan eg gå å hente ein ny øl, pisse eller ta ein blås ute samtidig som eg er på ventrilo :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje anmelderen skulle had testa det ut med meir en et spel?

Jeg testet det naturligvis ut på flere spill, men ville ikke bruke masse spalteplass og deres tid på å ramse opp alle! :) Grunnen til at jeg nevnte Left 4 Dead er at det er et fantastisk bra eksempel på teknisk og artistisk implementering av lyd i spill.

Prøvde det ellers ut i WoW(selvfølgelig), CoD MW2, Bioshock 2(også fantastisk bra lyd), og Mass Effect 2!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva skjer egentlig med pluss for "enkel installasjon" ?

Mange headset der ute som er vanskelig å installere?

Har hatt min del problemer med programvare fra Creative, så jeg tar det ikke som en selvfølge at alt fungerer første gangen. Så for å svare på spørsmålet ditt; Ja :)

Lenke til kommentar

Brukervennlighet er fint man tar en titt på, burde få sin del av fokus.

Selv spill burde fått det som kriterium snart, i disse DRM-tider. Å starte et spill med et enkelt klikk, uten å småkave seg ihjel med DVD-plate, evig oppkobling til Internett og allskens registrering er kjipt. Da var det bedre i MS-Dos tider hvor man bare skrev "Sierra" og så var man igang. :)

Programvare som følger med allskens fysiske ting, det være seg headset til mobiltelefoner, har gitt meg mye småirritasjon. Enkel synkronisering og lett å bruke, det takker jeg ikke nei til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Håpløst.

Jeg skjuler ikke at jeg hater WoW.

(Fordi det er et spill man leier og ikke eier)

Betaler man ikke får man ikke spillt innholdet man har betalt for.

Det er deres penger og det er deres kall. Men god investering er det ikke.

Blir litt kjøp hvis det kommer helt egne dedikerte klokker til Bad Company 2, jeg savner litt mer kraftige krigs effekter.

Mine nåverende klokker heter Creative Fatal1ty men er håpløst å høre skikkelig hvor lyder kommer ifra.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...