MullaKrekar Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hver gang jeg starter Outlook Express, logger også Messenger på. Jeg har huket vekk at Messenger skal starte når OE starter, både i OE og Messenger. Jeg har også huket vekk at Messenger får lov til å kjøre i bakgrunnen. Så vidt jeg har erfart skjer dette bare første gangen jeg starter OE etter at maskinen har bootet. Forslag? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 legg in trillian og avinstaler messanger Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Å avinstallere Messenger og bruke noe annet er ikke løsning på mitt problem. Det blir som å kjøpe ny bil hvis vindusheisen på den gamle ryker, serru. Er ute etter en måte å løse problemet på - og fortsatt bruke Messenger. Lenke til kommentar
fuzion Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 er en måte å fjerne det i registeret, men vet ikke hvordan.. Søk på google eller no! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Å avinstallere Messenger og bruke noe annet er ikke løsning på mitt problem. Det blir som å kjøpe ny bil hvis vindusheisen på den gamle ryker, serru. Er ute etter en måte å løse problemet på - og fortsatt bruke Messenger. kan du venligst forklare meg hvor en vindusheis paa en bil sitter???? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 kan du venligst forklare meg hvor en vindusheis paa en bil sitter???? Det kan godt jeg gjøre det; den sitter ett sted inne i døren på bilen, og den besørger at vinduet beveger seg opp eller ned, etter hvordan du har trykket på en bestemt knapp inne i bilen din. Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vindusheisen på en bil sitter inne i døra, det er den som kjører vinduet opp eller ned når du sveiver eller trykker på knappen..... Spesiell grunn til at du spør, eller vet du det ikke??? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 tukkle litt i group policy og i registret; http://www.tweaktown.com/document.php?dTyp...dId=324&dPage=8 Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Takker for tips! Den om gpedit fant jeg hos Microsoft, men det hjelper lite. Har ikke satt at Messenger ikke skal kjøres i det hele tatt, for jeg vil jo fortsatt bruke det...men den andre saken er satt til enablet. Endringer i registeret er jeg ikke meget oppegående på - noen som kan hjelpe meg litt mer konkret? Lenke til kommentar
hs Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ITPRO.NO hjalp meg med det samme problemet. Jeg er nå kvitt messengeren. Her er linken: http://www.itpro.no/sections.php?op=viewar...rticle&artid=62 Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Dette programmet hjalp meg: http://www.xp-antispy.de/ Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 ITPRO.NO hjalp meg med det samme problemet. Jeg er nå kvitt messengeren. Takker igjen for tips - problemet er bare det at jeg ikke skal bli kvitt hele greia, jeg vil bare unngå at Messenger ikke kjører automatisk når jeg starter Outlook Express (selv om jeg har bett om at dette ikke skal skje både i OE og Messenger). (Stien i registeret som det refereres til i artikkelen var forøvrig ikke å finne på min maskin) Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Tipper det er detta du leter etter. Du finner den og mange andre tips på www.mess.be under tips&tricks. Fikk ikke laget link så kopierte bare hele greia. MSN / Windows Messenger (www.mess.be) : Installation and Removal : Disable MSN Messenger integration in MS Outlook Question: Whenever I start Microsoft Outlook while running MSN Messenger, it crashes or slows down the program because it tries to integrate my (huge) contact list. How can I stop this process? Answer: 1. Click the Start button and select Run 2. Type regedit.exe and click OK. 3. Look for the key HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOutlook Express. 4. Click the Edit menu and select New, then DWORD. 5. Name the new DWORD "Hide Messenger" (don't include the quotes), then doubleclick it and enter "2" as the value (again, without quotes). 6. Then click OK, close down the registry editor and Outlook Express should load normally with or without Messenger running! Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Kan nok hende dette er tingen - fant en tilsvarende forklaring ved søk på Google, men har ikke fått tid til å teste det. Kommer tilbake med resultat når jeg har testet det. Forresten; hvis det ikke fungerer er det vel bare å slette denne nøkkelen i registeret? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ja... bare å slette. Jeg har faktisk hatt litt prob. men å få den til å funnke i det siste. Men funka veldig fint før jeg formaterte. Bare å prøve.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Kan du ikke bare fjerne Windows Messenger, reboote og legge inn MSN Messenger 6 Beta eller noe da? Den er det sikkert mine feil i, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hakke funne noen bugs i den jeg i alle fall(ikke merka noen i alle fall) Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hakke funne noen bugs i den jeg i alle fall(ikke merka noen i alle fall) Samme her, Messenger 6 beta fungerer strålande her..... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 XP-AntiSpy gjør dette, fjerne ingenting, bare gjør slik at Messenger ikke "kommuniserer" med outlook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg