tertitten Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg trenger hjelp til å finne en god MP3 spiller som hovedsakelig skal brukes til å spille lydbøker og noe musikk. Kritieriene jeg er ute etter er tilsvrende de som er på en Digibok, som bokmerke (den viktigste, slik at jeg kan komme fort i gang med å høre), sleepfunksjon (ikke det viktigste, men ett +), gjerne oppladbare batterier, trenger ingen spiller med masse finesser. Håper noen kan komme med konkrete tips til en slik spiller, syns det er vanskelig å lese meg fram til spesielt bokmerkefunksjonene da det er ørti forskjellige spillerer å velge i!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Sansa Clip+ er en fin lydbokspiller. Liten, billig, og har dedikert lydbokfunksjon som lagrer bokmerker automatisk. DVS at den fortsetter der du slapp uansett hva du gjorde i mellomtiden; koblet den til pc, hørte på musikk, andre bøker eller bare skrudde den av. Den har også sleep funksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå