Ilatad Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Hei Ønsker tilbakemelding på bildet jeg tok av ei svane. Ble litt uskarpt, men ikke mere enn at jeg syntes det ble bra. Synes selv sort/hvit med farge på nebbet passet bra ettersom originalfagene var litt kjedelige. Lenke til kommentar
Skogshuldra Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg er bare en simpel amatør,men syns bildet er bra jeg:) Svana skulle muligens vært litt mer sentrert, men jeg er ikke så flink til å sentrere bilder selv, så det skal jeg vel egentlig ikke si så mye om Lenke til kommentar
Ilatad Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg er bare en simpel amatør,men syns bildet er bra jeg:) Svana skulle muligens vært litt mer sentrert, men jeg er ikke så flink til å sentrere bilder selv, så det skal jeg vel egentlig ikke si så mye om Takk Er ikke noe annet enn en simpel amatør selv Bildet blir litt "trangt" med svanen i midten. Jeg har lest at ting som er i bevegelse må ha litt rom foran seg. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg liker bildet, jeg synes du har fått fram både arten og farten fint, og jeg er helt enig i at i så stor fart må det vanligvis, også her, være plass til bevegelsen foran motivet, så mer sentrert svane hadde ødelagt. Og jeg liker bakgrunnen her, rolig og fin. Men gult nebb? Jeg synes det trekker bildet hardt ned for min del. Det trekker bildet enda mer ned enn den digre signaturen gjør, -jeg liker ikke signaturerer heller. Men altså, flott bilde! Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Her synes jeg du har truffet bra. Komposisjonen er flott; eneste jeg kunne tenke meg er litt mer luft over vingespissene. Det åpne rommet foran svanen er helt på sin plass. Som du selv skriver så må svanen få litt plass å bevege seg inn i. Svart/hvitt fungerer bra, men det gule nebbet kunne jeg klart meg uten... -trygve Lenke til kommentar