Ilatad Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Hei Ønsker tilbakemelding på bildet jeg tok av ei svane. Ble litt uskarpt, men ikke mere enn at jeg syntes det ble bra. Synes selv sort/hvit med farge på nebbet passet bra ettersom originalfagene var litt kjedelige. Lenke til kommentar
Skogshuldra Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg er bare en simpel amatør,men syns bildet er bra jeg:) Svana skulle muligens vært litt mer sentrert, men jeg er ikke så flink til å sentrere bilder selv, så det skal jeg vel egentlig ikke si så mye om Lenke til kommentar
Ilatad Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg er bare en simpel amatør,men syns bildet er bra jeg:) Svana skulle muligens vært litt mer sentrert, men jeg er ikke så flink til å sentrere bilder selv, så det skal jeg vel egentlig ikke si så mye om Takk Er ikke noe annet enn en simpel amatør selv Bildet blir litt "trangt" med svanen i midten. Jeg har lest at ting som er i bevegelse må ha litt rom foran seg. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg liker bildet, jeg synes du har fått fram både arten og farten fint, og jeg er helt enig i at i så stor fart må det vanligvis, også her, være plass til bevegelsen foran motivet, så mer sentrert svane hadde ødelagt. Og jeg liker bakgrunnen her, rolig og fin. Men gult nebb? Jeg synes det trekker bildet hardt ned for min del. Det trekker bildet enda mer ned enn den digre signaturen gjør, -jeg liker ikke signaturerer heller. Men altså, flott bilde! Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Her synes jeg du har truffet bra. Komposisjonen er flott; eneste jeg kunne tenke meg er litt mer luft over vingespissene. Det åpne rommet foran svanen er helt på sin plass. Som du selv skriver så må svanen få litt plass å bevege seg inn i. Svart/hvitt fungerer bra, men det gule nebbet kunne jeg klart meg uten... -trygve Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg kan si meg enig med kaian og -trygve. Jeg selv kunne også tenkt meg litt mer luft over fuglen. Da hadde den hatt litt rom for take-off. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Bra komposisjon, men kanskje litt mere luft over fuggeln ja. Selektive farger trekker kraftig ned her. Det ødelegger bildet i mine øyne. Endret 27. mars 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Skogshuldra Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Takk Er ikke noe annet enn en simpel amatør selv Bildet blir litt "trangt" med svanen i midten. Jeg har lest at ting som er i bevegelse må ha litt rom foran seg. Aha, da lærte jeg noe nytt idag også Det er faktisk noe jeg aldri har tenkt over:p Lenke til kommentar
Ilatad Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Takk for tilbakemeldinger jeg synes bilde ble bedre med farge på nebbet, men det er jo en smakssak. Skulle vært mere luft over fuglen ja, men var da blir det med snø, noe som ødelegger hele bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå