Gå til innhold

Hva er dette verd?

Anbefalte innlegg

Har en god del gamle deler jeg lurer på hva er verd. Mine prisantydninger står i parentes. Den prisen jeg vil ha er hva tilsvarende koster, enten ny eller brukt.

2 x 2,1 GB HP D2077A50 pin SCSI HDD (200 kr til sammen)

19 x SIMM EDO RAM 16-32 MB (2850 kr. til sammen)

2 x nettverkskort (100 kr. til sammen)

2 x skjermkort (100 kr. til sammen)

2 x ISDN kort (200 kr. til sammen)

4 x Pentium 133-133-166-200 Mhz CPU (400 kr. til sammen)

4 x kjøleribbe med tilhørende vifte (400 kr. til sammen)

1 x 4 GB IDE HDD (150 kr.)

1 x Slot 1 HK (200 kr.)

1 x Pentium II 266 MHz Slot 1 CPU (150 kr.)

1 x 8 port managed Compaq 10/100 Mbps switch (1000 kr.)

1 x 10 port 3Com 10 Mbps rackmonterbar HUB (500 kr.)

1 x 3Com OfficeConnect CableDSL Gateway 3C855-ME (500 kr.)

Ville være veldig takknemmelig hvis noen ville korrigere på meg her. Noe er helt sikkert riv ruskende galt. Jeg er spesielt interessert i å få en prisantydning på Compaq switchen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du er så bak mål med 1000 kroner for en manageable 8 porter. Ser komplett.no tar 4500 for en 10/100/1000 24 porters manageable 3com sak. Forøvrig tror jeg du kan ta litt mer for rammen, EDO-ram er veldig sjelden og det er sikkert noen som er villig til å gi mer for den. Lykke til med salget! :wink:

Lenke til kommentar

prisen for den type ram er høy pga at den ikke lages lenger pga at den

ikke brukes lenger pga at den er for treg. om det hadde vært marked for

denne type ram, så hadde prisen vært lavere. du vil garantert slite med

å kvitte deg med rammen. og det andre.

Lenke til kommentar

Skal ikke selge, har hatt innbrudd, og må vite sånn ca. hvor mye jeg skal rapportere til forsikringsselskapet.

Litt om rammen: På komplett koster en 16 MB SIMM brikke 254 kr. Siden dette er brukt RAM, og det er ca. 50/50 med 16 mb. brikker og 32 mb. brikker (koster forøvrig 378 kr. ny), har jeg valgt å ta et gjennomsnitt på 150 kr. pr. brikke.

Med en nypris på hhv. 254 og 378 kr er ikke dette så ille, er det vel?

Lenke til kommentar
Stakkars tyver da som stakk av med alt skrotet ditt hehe ^_^ Kanskje jeg bør be noen slike tyver til å ta en titt i garasjen min også  :wink:  

-Stigma

Der verste var at all emballasjen lå igjen. Alt var pakket i antistatiske poser, som igjen var pakket ned i en pappkartong. Alle de antistatiske posene og kartongen lå igjen... Det var BARE delene som var forsvunet, ingen ting annet.

Lenke til kommentar
Der verste var at all emballasjen lå igjen. Alt var pakket i antistatiske poser, som igjen var pakket ned i en pappkartong. Alle de antistatiske posene og kartongen lå igjen... Det var BARE delene som var forsvunet, ingen ting annet.

:lol::lol::lol::lol: Haha!! :lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
herregud, hvem kan da prestere å være SÅ dum i hodet. hehe

Det finnes alltid en idiot :yes:

btw, siden det ikke er ting du skal selge, men ting du skal få igjen penger på forsikring synes jeg prisene er helt ok. Du bør hverken øke den eller senke dem. Kanskje øke dem hvis du har dårlig råd :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...