Kvinnorna Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Skjermen nevnt i topic, altså en 26" fra fujitsu amilo. Denne er nå på tilbud til 2495,- Som gamerskjerm, vil denne gjøre en bra jobb? Den har oppgitt responstid til 2MS. Flott om noen har innspill/tilbakemeldinger på denne skjermen :-) God påske alle! Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Vil så absolutt ikke anbefale denne skjermen. For å nevne noen av ulempene; Veldig mye gjennomlysning på svarte partier, spesielt i kantene. Fargeforskjell fra topp til bunn, uavhengig av innsynsvinkel. Firmwareproblemer som kan skape "blackouts" og grønn pixel-flickering ved bruk av DVI og HDMI. Mitt tips, bruk heller pengene på en solid 24" som også er i 16:10 formatet. De 26 tommene her er ikke verdt alle ulempene de bringer med seg, selv ikke til en så lav pris. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Vil så absolutt ikke anbefale denne skjermen. For å nevne noen av ulempene; Veldig mye gjennomlysning på svarte partier, spesielt i kantene. Fargeforskjell fra topp til bunn, uavhengig av innsynsvinkel. Firmwareproblemer som kan skape "blackouts" og grønn pixel-flickering ved bruk av DVI og HDMI. Mitt tips, bruk heller pengene på en solid 24" som også er i 16:10 formatet. De 26 tommene her er ikke verdt alle ulempene de bringer med seg, selv ikke til en så lav pris. Takker for godt svar! Kunne du anbefalt noen 24"ere? Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Samsung SyncMaster 2443BW har jeg relativt gode erfaringer med, og den koster ca 2500. Den har en oppgitt responstid på 5ms, men det har aldri jeg sett på som et problem. Uansett er jo tearing som er det største problemet med LCD-skjermer, som er ikke har noe med inputlag å gjøre. EDIT: trykkleif Endret 29. mars 2010 av Paxor Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Samsung SyncMaster 2443BW har jeg relativt gode erfaringer med, og den koster ca 2500. Den har en oppgitt responstid på 5ms, men det har aldri jeg sett på som et problem. Uansett er jo tearing som er det største problemet med LCD-skjermer, som er ikke har noe med inputlag å gjøre. EDIT: trykkleif V-Sync... Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Samsung SyncMaster 2443BW har jeg relativt gode erfaringer med, og den koster ca 2500. Den har en oppgitt responstid på 5ms, men det har aldri jeg sett på som et problem. Uansett er jo tearing som er det største problemet med LCD-skjermer, som er ikke har noe med inputlag å gjøre. EDIT: trykkleif V-Sync... Selv med V-sync på, så blir det en viss tearing. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har du stillt inn på en frekvens som skjermen klarer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå