Fear the Scare Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Jeg er litt sånn bekymret over at jeg skal bruke mobilnett. Så derfor fikk jeg tips om at jeg kunne forandre navnet på APN til atelenor eller anetcom, fordi da ville det bli UMULIG å koble seg til nett...MEN hva betyr dette...? WTF? Eller brukes samme ikon til å laste inn ting som nettmobil? Endret 26. mars 2010 av Fear the Scare Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Logg inn på www.telenor.no og sjekk om den bruker nettet. Du ser det under påløpte kostnader ca. Bruker jo maks 10 kr dagen med telenor. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Logg inn på www.telenor.no og sjekk om den bruker nettet. Du ser det under påløpte kostnader ca. Bruker jo maks 10 kr dagen med telenor. Jo men 10 kroner dagen er 300 kroner i månden + omtrent 250 kr med ringing og måneds pris, som ender med opp til 5000 kroner i året (uten pris av iphonen)... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Derfor må du logge inn å sjå om den er på nettet eller ikkje no. Vis den er på nettet så får du gjere fleire endringer. Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 du kan ringe til telenor.. be dem deaktivere 3g tilkoblingen din.. jeg gjorde dette med netcom og det fungerte utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå