Gå til innhold

---

Fornøyd med telefonen?  

7 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med telefonen?

• JA!!!
      3
    • Passe
      3
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvilken rom bruker du?

nei jeg fant ut noe annet fett jeg driver med istedet :p

bruker I8000NXXJE2_LITE_20100514, TWU2 sin altså...

den du postet i første posten

og så prøver jeg meg på litt av hvert med themes, titanium som du også bruk(er/te) :p

sliter fortsatt med at WiFi dc'r når den går i dvale modus... annoying. helpers?

post-221736-1285690707,1571_thumb.png

peil på hvorfor programikonet ikke vises?

Lenke til kommentar

Hallo igjen =)

Etter mye fikling skjønner jeg både telefonen og diverse forum bedre og bedre :p hehe. (aldri så vondt, osv osv...)

Det er fortsatt 2 ting jeg ikke får til:

1: I Lockscreen får jeg bare Gothic fonten, og ikke AdineKimberg-S. Jeg har kopiert fonter i hytt og gevær, men ingen forandring...

2: Jeg får ikke satt ikoner på programmene mine, og jeg finner ingen informasjon om hvordan. iik:( (evt link til forumtråd er også til god hjelp)

Svar mottas med takk (eller gode ord) :p

Lenke til kommentar

jeg bruker ikke det samme UI som deg, men som jeg husker trykker du på add-velger exe fila eller lnk fila du til programmet så velger du navn eller så velger du bilde og så navn. du velger bilde med å gå til windows mappa når det kommer opp hvilket bildet du skal velge, og finner navnet på programmet du skal legge til. F.eks hvis du skal legge til Opera mini, da leter du etter navnet OPERA90*90 og velger det ikonet.

Hvilket lockscreen bruker du? hvis det er windwos lockscreen så har jeg ikke peiling.

EDIT:

hvis du er interisert i en norsk rom kan jeg lage en, det du må gjøre er og flashe den orginal romen, JH2 hvis du vil ha en 6.5.3 rom eller JH1 hvis du vil ha en 6.5 rom.Husk og velg norsk språk.(flash med den csc fila jeg ga deg og velg norsk språk, er ikke 100% sikker om du trenger en annen csc fil, men hvis det ikke ble norsk språk si ifra, for da trenger du en annen csc fil) så overfører du Dskdump til minnekortet ditt og trykker på den, etter en stund vil det komme opp "done". så laster du opp rom_dumpen.

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

ah... nå skammer jeg meg litt :no:

fikk det til nå (seff) :w00t:

brukerpost-221736-1285784254,3431_thumb.png

om det sier deg noe... jeg finner ikke no konkret navn e.l. annet en LS_LockScene_480x800

ang. norsk rom: hva har det for seg? Altså, jeg brukte den csc fila, men fant ikke ut hvordan jeg satt på norsk språk (nei den var ikke norsk til å begynne med selv om jeg valgte norsk i Octans, men engelsk... skulle den skiftet automatisk til norsk?

Vurderte å bytte språk til norsk via instillinger nå isted, da jeg endelig fant den, men tenkte jeg skulle høre her først da dette vil resette endel greier. Må jeg velge norsk i telefonen, eller skulle det blitt norsk "av seg selv"?

Skulle gjerne hatt norsk språk ja =)

Og: jeg skjønner ikke hva JH2 og JH1 osv er... :whistle:

hva er forskjellen på 6.5.3 og 6.5? jeg fikk inntrykk av at min tlf kun kan ha 6.5 jeg... care to enlighten me?

det jeg vil ha er et kjapt rom, slik jeg har nå :D elsker den "nye" tlf min... det er sånn den egentlig skal være :p

Endret av Nicolai-R
Lenke til kommentar

Du kan ikke skifte til norsk språk hvis du bruker en custom rom. hvilken rom bruker du? Du kan kun få norsk språk hvis noen har laget en norsk rom eller at du bruker de offisielle romene og skifter til norsk språk med csc fila.

forskjellen mellom 6.5.x og 6.5 er at start menyen er nederst i høyre hjørne og med 6.5 er den øverst i høyre hjørnet. + at alt er mye større og mer brukervennlig i 6.5.x, men vis du bruker et UI som krever mye RAM som Htc sense, er 6.5 best siden du mister veldig fort mye ram med 6.5.x

hvis du vil ha en norsk rom så skaff meg romdumpen som jeg forklarte lenger opp hvordan du gjør det.

EDIT: jeg vet ikke hvordan du skifter font, prøv å start en tråd på modaco og spør der :)

Lockscreenet ditt er standard Windows Lockscreen

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

TWU2 sin som du postet i første post eller hva det var...

da vil jeg gjerne ha et norsk rom ja :thumbup:

allright, roger that.

dump fila ble 122mb, og jeg fikk en errorbeskjed om at den ikke kunne lages. however...it got made. så du får kvalitetssjekke den om det er mulig

http://dl.dropbox.com/u/5751202/Omniaii8000/rom_dump.bin

(dl etter kl 12.00 den 30.09.2010,har treg linje ut :nei: )

(fan fuckin' tastic at du gidder!)

Endret av Nicolai-R
Lenke til kommentar

har laget en 6.5 rom som er JF5, men hvis han ville ha en 6.5.x eller nyere versjon.

122mb er alt for lite den skal være på 250-300mb

flashed du den orginale JH2/JH1 MST fila? Du kan ikke bruke dskdump på custom rom(det vil si hvis du brukte den på twu2 romen) som jeg sa

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

er jeg brukte dskdump etter jeg hadde flasha... altså nb0 fila eller hva de heter. trodde jeg hadde mistet den etter jeg hadde flasha tlf med ny rom?

jeg vil vel ha 6.5 rom jeg da...

går det da an å bare flashe med den JG5 rom'n du har laget? (aner fortsatt ikke hva JG5 eller JH2 er:p)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...