Gå til innhold

---

Fornøyd med telefonen?  

7 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med telefonen?

• JA!!!
      3
    • Passe
      3
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp, er stor fornøyd med Sinan i8000 NXXJD1 WM6.5.3 UltraLite Rom!

han har bokstaveligtalt fjernet alt! :dribble:

du må til og med installere samsung settigs og samsung Camera selv :dribble:

beste Romen hittil :) (må bare si hvor bra den er ;))

han har i tillegg laget cabs for nesten alle programmene han har fjernet.

her er før jeg installerte noen programmer, det eneste programmet jeg hadde innstalert var en screenshot app.

du kan se i førstepost screen shots fra romen

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Tror mulig jeg legger inn sinan sin lite rom, og tester den ut. Har nå i det siste brukt enrico sin med Sense 2.5. Den synes jeg er veldig bra, men den sliter litt med treghet siden den er ganske krevende. Forhåpentligvis vil det komme en dag en lite med akseptabel hastighet :)

Men, leste at dette med eboot er ganske viktig, at man bruker riktig eboot, ellers kan man 'bricke' telefonen. Synes det høres litt rart ut - kan man ikke bruke hvilken eboot det måtte være, eller passer du på og alltid bruke den som hører til rom'en? (jb1 eboot til jb1 rom osv....)

Lenke til kommentar

Har gått over til Gary sin JD1 lite med samsung today, etter at speeden på sense 2.5 ble litt plagsom.

Førsteinntrykket er veldig bra :) Han har også fått fikset problemene jeg tidligere hadde med hans roms, slik som norsk region og norsk xt9. funker begge to nå :)

tror jeg snart drister meg til å oppdatere eboot - kan jeg flashe kun den delen, eller må alt taes samtidig? Er det noe vits å flashe phone?

Akkurat nå har jeg:

pda: jd1

csc: ja5

phone: ii7 (ganske gammel ja :D )

eboot vet jeg ikke hvor jeg ser info fra?

Lenke til kommentar

Har nu opdateret min O2 til JD3 men er stødt ind i lidt problemer..

1) Mine Æ Ø Å tegn er forsvundet fra 9 og A tasten og findes kun under symboler og på to forskellige sider. Temmelig tungvindt, men jeg har måske overset noget. Har installeret ROMen på engelsk, men det havde jeg også før..

2) Finder ikke indstilling for at have baggrundslyset slået av hele tiden. Før havde jeg mulighed for at have den permanent av for bedre batterilevetid?!..

-Men også store forbedringer:

1) Det delay der før var når man skulle vække telefonen fra sleep (tiden fra man trykkede på låseknappen til man fik finger-swipe området op) er næsten borte. Dejligt!

2) Autorotation i mediespilleren fungere meget bedre end før. Der er også gjort lidt forbedringer i volumenkontrollen.

Har ellers ikke fået trykket så meget, men virker umiddelbart positivt! Håber dog nogen kan hjælpe mig med problemerne..

Lenke til kommentar

Har nu opdateret min O2 til JD3 men er stødt ind i lidt problemer..

1) Mine Æ Ø Å tegn er forsvundet fra 9 og A tasten og findes kun under symboler og på to forskellige sider. Temmelig tungvindt, men jeg har måske overset noget. Har installeret ROMen på engelsk, men det havde jeg også før..

2) Finder ikke indstilling for at have baggrundslyset slået av hele tiden. Før havde jeg mulighed for at have den permanent av for bedre batterilevetid?!..

1: Har du gjort om xt9 språket ditt? (hold mode/xt9 tasten inne, velg så xt9 options og velg språket du ønsker) - på min JD1 fungerer æøå

2: Lyset slått av hele tiden? Ser du no da'a? :cool: Settingene ligger kanskje under: windows tast - samsung settings - display and light (trykk på 'view more' for flere innstillinger)

Alternativt kan du bruke lock screen tasten på siden - da slår du av lyset.

Lenke til kommentar

hvis noen vil ha android på telfonen,følg link

http://www.modaco.com/content-page/298997/android-on-omnia-2/page/700/

post 702

"This is very very alpha version, almost everything doesn't work"

Men de er ihvertfall godt igang :)

Ser at du har testet den. Hva synes du? Går det an å legge den inn på et sd kort, kun for å teste...for så å ta den ut, og så har man vanlige o2 rommen igjen?

Lenke til kommentar

"This is very very alpha version, almost everything doesn't work"

Men de er ihvertfall godt igang :)

Ser at du har testet den. Hva synes du? Går det an å legge den inn på et sd kort, kun for å teste...for så å ta den ut, og så har man vanlige o2 rommen igjen?

jeg har testet den og wifi,blutooth og telefon funker ikke, det er veldig laaggg,

ja,man kan legge det inn kun for å teste.

Lenke til kommentar

har du prøv å lage din egen rom?

når jeg bruker wes58`s romtool kommer det bare opp en feilmelidng:

*** Created File C:\1800kitchen\MsgLog.txt

Done... Check for Error Messages.

xip.bin not Found

Error Creating xip.bin

Error...

dump not Found

dump not Found

Error...

C:\1800kitchen\

*** Created File imgfs.bin

*** Created File xip.nb

Warning! .nb/.bin file has no PDA header.

Please Wait...

Done... Check for Error Messages.

xip.bin not Found

Error Creating xip.bin

Error...

dump not Found

dump not Found

Error...

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...