Gå til innhold

---

Fornøyd med telefonen?  

7 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med telefonen?

• JA!!!
      3
    • Passe
      3
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det screen fra det du bruker nå? er den "ren", eller har du tweaket rom'en? Isåfall, hva bruker du? Ser bra ut ihvertfall :)

Hva som er bra med den jeg bruker nå? Vel...alt?! :!: :whistle:

Kan komme tilbake til det, men den er bugless og kjapp hittils - noe som jeg har opplevd som problem på andre...

Lenke til kommentar

Er det screen fra det du bruker nå? er den "ren", eller har du tweaket rom'en? Isåfall, hva bruker du? Ser bra ut ihvertfall :)

Hva som er bra med den jeg bruker nå? Vel...alt?! :!: :whistle:

Kan komme tilbake til det, men den er bugless og kjapp hittils - noe som jeg har opplevd som problem på andre...

det er det jeg bruker nå ja, jeg bruker KSTAN JB1 6.5.5

start skjermen er gchris Titanium V1.3.1

så bruker jeg tacchan23Black theme 6.5.x

så bruker jeg jeffrey2000 sitt lockscreen, post 99

du må også legge inn disse filene i windows mappa, for å få den svarte og røde sliderern på lockscreenet:

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

jeg behandler den helt normalt, den har falt ned i bakken noen ganger med skjermen ned på fliser og greier ;) men forsatt bare to små riper, som man kun ser i kraftig lys.

jeg har ikke testet ut noen nye roms, fordi jeg er på hytta der jeg har et internet som har 64 kb/s !!! + det er en wm7 pc, kan ikke så mye om flashing der ,gidder ikke å risikere å bricke telefonen.

men skal teste sense romen i morgen når jeg kommer hjem :)

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Godtfolk... Jeg lurer på en ting ang. Omnia II... Den er så hinsides treg, og det har den vert siden jeg fikk den. Jeg har ikke tuklet noe med den, da jeg foreløpig har lite peiling på slikt :whistle: Synes alt lagger litt vel mye for min tålmodighet. Det eneste jeg har gjort er å passe på at ikke for mange programmer kjører i bakgrunnen. Har dere noen tips som kan gjøre den raskere?

Har sett litt på Roms, men er litt skeptisk til det :hmm: Men jeg vurderer å eksperimentere litt med roms når jeg kommer heim fra jobb.

Forresten, takk for en flott tråd :thumbup:

Lenke til kommentar

det eneste negative med å flashe roms er at du mister garantien, men du kan alltids flashe tilbake til det du hadde når du fikk telefonen.

du opplever lag fordi touchwiz tar veldig mye ram og er tregt, jeg foreslår at du bruker titanium eller SPB mobile.

du burde også laste ned et program som heter clean ram, det finner du i første post under "gode programmer". det er et programm som frigjør mye ram.

hvis du vil ha telfone raskest mulig anbefaler jeg deg til å flashe til en ultra lite rom.

for WM 6.1 velg "Sinan's I8000 JUIJ1 UltraLite Rom 6.1".

for WM 6.5 velg "I8000HZHJC2 EN LITE ROM 20100323 (support English only) fra twu2

for WM 6.5.5 valg "KSTAN JB1 ultra lite rom

du finner alle romene i første post.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan legge til at hvis du skal eksperimentere litt, er det best å kun flashe PDA fila, da risikerer du ikke å gjøre no alvorlig feil. Senere når man føler seg mer trygg, kan man flashe de andre filene. Strengt tatt er det egentlig kun nødvendig å flashe pda.

Du har også Secany sine roms. De er samsung sine, og er originale. Prøver du den nyeste, vil jeg anta at mange av problemene dine blir borte.

Hvilken rom har du nå, Ambassador?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd noen problemer med mine gamle eboot og phone, men ser at det kan ha noe for seg hvis de er gamle. Men det anbefales ikke å oppdatere de hver gang, da du kan "bricke" telefonen.

Slenger opp et screenshot av min homescreen:

Screenshot_8.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...