Djfreedo Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt den gensern som er på bildet? Har søkt på google, men finner ikke noe. Regner med at jeg kan finne det i en mc-butikk, men lurte på om noen visste om noe annet. Endret 26. mars 2010 av Djfreedo Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Tror du må i en mc-butikk, for det er en genser du garantert IKKE finner i vanlige klesbutikker... Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Ikke gjør dette mot deg selv og folkene rundt deg Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Fins forskjellige stiler her i verden. Her henger det jo nesten bare folk som går i chinos og cardigan. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Hvorfor spurte du her til å begynne med da? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Man kan fortsatt vite hvor man får kjøpt det selvom man ikke går i det. Tenkte på nettbutikk. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Har du funnet noe? Hvor gammel er du, forresten? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Spør på mc-delen av forumet. De vet nok hvor du får kjøpt en lignende genser. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Spør på mc-delen av forumet. De vet nok hvor du får kjøpt en lignende genser. Tenkte samme, evt på en annen mc side jeg fant når jeg drev å googlet: http://www.bike.no/forum/ De tar seg ikke tiltakke med bare logoflash, det må også være en drit stygg logo Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Har du funnet noe? Hvor gammel er du, forresten? Har ikke funnet noe. Har egentlig ikke leita så mye heller Er 18. Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Spurte pappa (som er en Harley Davidson fanatiker) om han visste noe. Han hadde visstnok sett en lignende i kongsberg i en HD butikk der elns. Ellers er det jo bare å sjekke rundt i diverse MC butikker om de har noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå