HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Har hat en gammel Sony -k750i liggende ganske lenge på bordet. Først i dag fikk jeg bruke den til noe fornuftig, som en fjernkontroll til pcen.. Problemet er: På baksiden har den ikke noe deksel; batteriet faller lett ut.. Så min kreaktive utfordring til dere er: Hvordan skal jeg få sørget for at mobiltelefonbatteriet ikke faller ut? Jeg ønsker ikke at å teipe over nummerene på fremsiden, eller kjøpe nytt deksel. Lim kan bli varm og begynne å smelte.. For å gjøre det litt enklere, en skisse av mobilen: Endret 26. mars 2010 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Funker å ha det på sidene og bak. Falt aldri av for meg. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 En kile i tre, papir eller plast kan også fungere. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Limpistol skal da fungere, med mindre det er noe galt med batteriet skal det ikke bli så varmt at det smelter. Kombinerer du med litt gaffa som foreslått over så er du i mål. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Dobbeltsidig tape, så kan du ta batteriet ut også. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Eller lage dobbeltsidig teip av gaffa Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Funker å ha det på sidene og bak. Falt aldri av for meg. Tom for god-teip :/ En kile i tre, papir eller plast kan også fungere. For avansert for en ikke- kreaktiv sjel Limpistol skal da fungere, med mindre det er noe galt med batteriet skal det ikke bli så varmt at det smelter. Kombinerer du med litt gaffa som foreslått over så er du i mål. Limpistol? Min favoritt. 10 min oppvarming og millimeter liming. Ikke min ting. Dobbeltsidig tape, så kan du ta batteriet ut også. Skål! Tipset jeg lette etter. Kanskje litt sjukk den jeg hadde, men.. Etter litt fysisk press sitter den som støpt. Eller lage dobbeltsidig teip av gaffa Den teipen jeg ikke hadde.. Resultatet? Hendig fjernkontroll til pcen for Spotify og VLC Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hva brukes den ledningen til? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Hva brukes den ledningen til? Kun en tråd. Ledningsfrie greier. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Skjønner, har en K700i liggende, den har en fin fjernkontrollfunksjon som virker over BT, har ikke brukt den så mye dog. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Forelsket meg i PuppetMaster, som lar meg lage ulike profiler for ulike programmer. Etter en Sim-kort fix fra Dealextreme, og litt dildring med å få kjørt inn programvaren. Fungerer alt sammen helt topp nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå