volkin Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Har prøvd å sjekke litt rundt, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg vil gå for. Hvilken er verdt å se på av dem som er kommet ut, og av de som kommer ut til sommeren. den nye iphone 4G ser jo veldig bra ut (har bekjente og venner som har 3GS som liker den). Hvilke er verdt noe å se på? edit: uansett produsent av android mobil. Endret 26. mars 2010 av volkin Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Si det, jeg har hatt en iphone 3gs i 6 mnd nå som er soleklar rekord for hvor lenge jeg har hatt en mobil Den er en drøm på alle områder Jeg er litt nyskjerrig på Amdroid så har bestilt meg en SE X10 for å sjekke dette ut, men selger ikke Iphonen før jeg ser at X10 er på høyde eller bedre :-) Kjøpte en gang htc hd2 også mens jeg hadde Iphonen........Hd2`en røyk kjappest for å si det slik.... Men det må være 3gs....noen modeller før det hadde ikke vert interesant Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har prøvd å sjekke litt rundt, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg vil gå for. Hvilken er verdt å se på av dem som er kommet ut, og av de som kommer ut til sommeren. den nye iphone 4G ser jo veldig bra ut (har bekjente og venner som har 3GS som liker den). Hvilke er verdt noe å se på? edit: uansett produsent av android mobil. Er det (confirmed) specs for iPhone 4G ute? Jeg er litt nyskjerrig på Amdroid så har bestilt meg en SE X10 for å sjekke dette ut, men selger ikke Iphonen før jeg ser at X10 er på høyde eller bedre :-) Da valgte du feil Android (selv om det kan godt hende at X10 faller i smak også) ;P Jeg vil anbefale deg å ta en kikk på HTC Desire! Lenke til kommentar
Gadgeteer Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) iPhone, X10 eller Desire? Jeg tror det vesentligste for å bli fornøyd er at du lærer deg å utnytte de mulighetene som den telefonen du velger gir deg. Jeg har vært så fornøyd med iPhone at jeg ga bort de to jeg har kjøpt Det er ikke bare å rekke opp hånden og si "jeg vil også ha", for de gikk til døtrene mine iPhone er det mest fantastiske stykke elektronikk jeg har hatt i henda, men som den svikefulle person jeg er, så leter jeg stadig etter noe nytt, og fordi jeg etterhvert har lagt mitt liv i Googels hender (eller favntak? ), med kalender, notater, Picasa osv, så er jeg på vei mot Android nå. En av de enkleste måtene å lære noe nytt på, er å dele erfaring med andre. Hvis de fleste av vennen dine har iPhone, go for it! Er det Android som gjelder, så tror jeg du vil bli mest fornøyd med det. Hvis du søker noe som er objektivt det aller beste som kan kjøpes for penger (innen rimelighetens grenser), så vil du aldri slutte å lete. Det er noe jeg vet noe om Endret 29. mars 2010 av Gadgeteer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 den nye iphone 4G ser jo veldig bra ut (har bekjente og venner som har 3GS som liker den). Hvilke er verdt noe å se på? Vi vet jo ingenting om iPhone 4G enda. -- Hvor lenge er du villig til å vente? Selv har jeg iPhone 3G, og skal ha meg ny til juli/august-ish. Jeg avventer for å se om OS 4.0 til iPhonen blir noe tess eller ikke. Jeg mener at per I DAG, så er iPhone bak mange av de beste Android-mobilene der ute. Venter du til iPhonen kommer, så tror jeg det blir enklere for deg å ta et valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå