Jakoozie Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Pokémon-utviklerne planlegger å fortsette og levere tradisjonelle Pokémon-spill Les mer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Pokémon er rett og slett genialt. Ikke rart det blir solgt millioner av hver versjon. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Enig i at det er genialt. Men skulle nesten ønske de kunne komme ut med et større spill til f.eks PC. Et onlinespill som følger samme prinsipp som "gameboy"-spillene, men at man kan sloss mot folk over nett og snakke med dem osv. Nesten som WoW Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Pokemon er herlig RPG! Glad de har beholdt det klassisk så lenge Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Morsomt at det kommer så mange artikler om Pokémon her for tiden, og at Mikkel også finner seg veien hit. Skulle nesten tro at vi automatisk får tråden i "mine innlegg". Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har vært pokemonfan siden Red og Blue. Spilt alt opp til Diamon. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Hadde vært herlig om de hadde laget et spill med bare de orginale pokemonene, bare med et nytt evetyr. Husker pokemon manien på slutten av 90-tallet/begynnelsen av 00-tallet. Herlige år Endret 26. mars 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Enig med Ezoo. En halveis remake av Red/Blue hadde vært flott. Ny/bedre story, men kun 150 første pokemon. (evt Mew også da- nr 151). Pokemon er så genialt. Ellers har jeg hatt i tankene hvordan ett Pokemon i 3D (på Wii`n) ville sett ut, hadde jeg vært flink til å tegne skulle jeg laget skisser og lagt de ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 FireRed og LeafGreen er jo remakes av Red/Blue da. Dog til GBA og ikke DS da, men tviler på at det kommer DS remakes med det første. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Stemmer for en remake av red/blue, med de SAMME 150 pokemon, husker jeg kunne navna på alle. Alle på gold og silver også, men det kommer barre MAAAAANGE pokemon, og det orker jeg ikke... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har de ikke laget om dette spillet 3 ganger allerede? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det har jo hele tiden vært små endringer i spillet. Husker overgangen fra rød/blå/gul (tar dem i samme kategori) til gull/sølv. Mye bedre grafikk, pokemon med forskjellige kjønn som kunne lage babypokemon, babypokemon m.m. Har vært en del "oppgraderinger" ettersom tiden har gått. Men de har ikke vært så altfor merkbare, så synes skaperne har vært flinke =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg