formann Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Da var den linjen bestilt.. det blir ikke billig, men jeg får ihvertfall bra ping i CS. Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sånn linje vil jeg ha! Bare så synd at man ikke får utnyttet den... Jeg klarer ikke å fylle min 2mbit linje selv om jeg bruker P2P programmer og lignende. Klarer du ikke å fylle en 2mbit linje har du et problem Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sånn linje vil jeg ha! Bare så synd at man ikke får utnyttet den... Jeg klarer ikke å fylle min 2mbit linje selv om jeg bruker P2P programmer og lignende. Åssen maskin har du? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sånn linje vil jeg ha! Bare så synd at man ikke får utnyttet den... Jeg klarer ikke å fylle min 2mbit linje selv om jeg bruker P2P programmer og lignende. Åssen maskin har du?tror ikke maskina har så mye å si så lenge den ikke er stein gammel. Sånn rundt Pentium 1. Har en bærbar celeron maskin på skolen og bruker kazaa lite. var oppe i 160KB/s på en 2Mbit linje... Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 med min 1 mb's linje ligger jeg på rundt 120-130 kbs uten problemer. hadde lan her forrige helg og etter å ha sjekka loggen hadde vi nesten 10 gb lastet ned på 24 timer. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det er nok snakk om fiberdisker eller /dev/null til dere som lurer.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sånn linje vil jeg ha! Bare så synd at man ikke får utnyttet den... Jeg klarer ikke å fylle min 2mbit linje selv om jeg bruker P2P programmer og lignende. Åssen maskin har du? XP1800+. Når jeg laster ned fra web-sider kan jeg fylle 2Mbit, men da merker man ikke forskjellen mellom 2Mbit og 1Mbit (f.eks) så godt. Ligger på rundt 2000 kbit/s på nettavisens speedometer, så det er ikke der problemet ligger. Men P2P er så utrolig tregt til tider. Nå downloader ikke jeg utrolig mye hele tiden heller da. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hva er egentlig /dev/null ?? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sånn linje vil jeg ha! Bare så synd at man ikke får utnyttet den... Jeg klarer ikke å fylle min 2mbit linje selv om jeg bruker P2P programmer og lignende. Åssen maskin har du? XP1800+. Når jeg laster ned fra web-sider kan jeg fylle 2Mbit, men da merker man ikke forskjellen mellom 2Mbit og 1Mbit (f.eks) så godt. Ligger på rundt 2000 kbit/s på nettavisens speedometer, så det er ikke der problemet ligger. Men P2P er så utrolig tregt til tider. Nå downloader ikke jeg utrolig mye hele tiden heller da. fyller 1mbit linja her heletia hvis jeg vil på p2p, nå venter jeg på en 12mbit , under en måned igjen. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hva er egentlig /dev/null ?? Søplekassa i linux...kort fortalt Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sånn linje vil jeg ha! Bare så synd at man ikke får utnyttet den... Jeg klarer ikke å fylle min 2mbit linje selv om jeg bruker P2P programmer og lignende. Har ingen problemer med å bruke hele linja av min 100Mbit jeg da, selvsagt bruker jeg den ikke hele tida, men skulle gjerne hatt raskere jeg da... Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 nå venter jeg på en 12mbit , under en måned igjen. Hva må du betale for noe sånt som privatperson (hvis det er privat da)? Dre@m_Lord: Den begrensende faktoren er vel stor sett andres linje og ikke din egen når man har 100MBit Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 nå venter jeg på en 12mbit , under en måned igjen. Hva må du betale for noe sånt som privatperson (hvis det er privat da)? Dre@m_Lord: Den begrensende faktoren er vel stor sett andres linje og ikke din egen når man har 100MBit 800kr på meg og en kammerat Lenke til kommentar
DarkKing888 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 800kr i måneden?? Det er jo knall billigt... Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 800kr i måneden?? Det er jo knall billigt... Det var tider med 100 mbit for 100 kroner mnd.. Studentby da men Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 800kr i måneden?? Det er jo knall billigt... Det var tider med 100 mbit for 100 kroner mnd.. Studentby da men men dette er alene Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det er ikke uvanlig med 100MBit alene på studentby i Trondheim. Prisen har riktignok gått opp til 120,- Lenke til kommentar
durabit Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg får selv 10Mbit linje om to uker Jeg tror jeg vil få problemer med å utnytte den linja fullt ut. Jeg skal tross alt ha tid til andre ting enn å katalogisere/lagre alt det en drar ned. Hvis jeg hadde fått en 100Mbit linje måtte jeg vel ansatt en tjener og blitt sponset av IBM Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg får selv 10Mbit linje om to uker Jeg tror jeg vil få problemer med å utnytte den linja fullt ut. Hiv over en Linux ISO fra ftp.uio.no, så skal du nok se at du kommer skremmende nærme 100% utnyttelse... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Joda, jeg får filene mye kjappere enn f.eks. med 2Mbit linje men jeg klarer ikke å ligge på 10Mbit døgnet rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå