Howard Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Verdens raskeste nett Forskere har satt ny hastighetsrekord på en Ethernet-basert linje mellom Amerika og Europa. Les saken her. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 når kommer den linjen til Norge da? Blir sikkert veldig dyr, men jeg kan sikker kjøpe et abonement på en slik linje Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Og det store spørsmålet er: Hva bestod den Terrabyten av? Det må jo nødvendigvis være noe warez der... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Og det store spørsmålet er:Hva bestod den Terrabyten av? Det må jo nødvendigvis være noe warez der... Vel, hvis de brukte samme type nå som sist de testet så bestod den TB'en av ukomprimert tekst vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Den Terabyten kan være en dummy-file skrevet av et program som fyller fila med bare tull og tekst. Trenger ikke være noe fornuftig som sendes, når man bare skal måle hastigheta vettu... :wink: Ellers er det jo rimelig bra gjort, satser på at de tar i bruk såpass kjappe linjer over atlanteren og andre store havområder i kommersiell bruk, går ikke akkurat fort å hente filer fra "der borte" bestandig... Lenke til kommentar
superman Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sånn linje vil jeg ha!Det tror jeg de fleste vil! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 du tuller da naar du har lyst paa en sann. hakke kalkulator her til og regne ut hvor mye raskere den er en min ngt 704 linje men det er en del Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 forresten hvordan blir den tb lagret paa "pc-ene" det maa da vaere en gigant harddisk. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sånn linje vil jeg ha!Det tror jeg de fleste vil! hehe, tror de fleste sier ja takk til en sånn linje ja Lenke til kommentar
zappo Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Dette skulle INO folka sett.............. F"¤¤ the Ino Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det jeg lurer mest på, er hva som står og tar i mot den dataen? Det er neppe noen p4 maskin med 512ram og ide disk Lenke til kommentar
Energi Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvordan klarer de å få lagret slike mengder med data? En cd på 2.3 sekunder tilsvarer vel ca. 300 Mb/s. Ingen disker skriver så raskt vel? Har de kanskje mange disker som mottar samtidig? Hvor raske er SCSI disker? 50 Mb/s write? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Dei sendte sikkert data frå fleire maskiner samtidig, eller brukte eit lagringstårn, e.l. Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 scsi disker i raid 0 har ingen problem med det engang.... bdw. dataen blir sikkert kunn telt og kjørt rett til /dev/null Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Den Terabyten kan være en dummy-file skrevet av et program som fyller fila med bare tull og tekst. Trenger ikke være noe fornuftig som sendes, når man bare skal måle hastigheta vettu... :wink: Hva slags program da? Trenger ett sånt. Skal teste hastigheten på VPN mellom meg og en kammis, og tenkte jeg skulle sende/motta en 1GB fil. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Og det store spørsmålet er:Hva bestod den Terrabyten av? Det må jo nødvendigvis være noe warez der... Vel, hvis de brukte samme type nå som sist de testet så bestod den TB'en av ukomprimert tekst vil jeg tro. ojojoj, her var det mange tørre mennesker uten humoristisk sans... Kanskje ikke verdens beste vits, men at det var ment som spøk var vel ikke sååå vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sånn linje vil jeg ha! Bare så synd at man ikke får utnyttet den... Jeg klarer ikke å fylle min 2mbit linje selv om jeg bruker P2P programmer og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå