eLang Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hva er dbname? Skal legge til en poll på min side. Denne. Men må bla legge til dbname i config filen, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive her...? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 dbname står nok for database navn, du må sikkert fylle inn hvilken database som skal brukes. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 dbname står nok for database navn, du må sikkert fylle inn hvilken database som skal brukes. Hmm... og hvordan vet jeg det? Er det det samme hva jeg skriver? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har et spørsmål til deg: Når noen svarer på polle, hvor tror du dataen lagres? Hvordan vet du et? Vel du må ha en database, sql funker. Google er din venn. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har et spørsmål til deg: Når noen svarer på polle, hvor tror du dataen lagres? I internett Lenke til kommentar
eLang Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Som dere sikkert allerede har skjønt er jeg ganske grønn på dette området. Jada, skjønner at dataene må lagres en plass.... Men dette med mysql, er det noe jeg må installere på serveren? (jada, bare le) Lenke til kommentar
Flin Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Stemmer. Har du egen server eller leier du? Lenke til kommentar
eLang Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Stemmer. Har du egen server eller leier du? Leier. Subsys.no. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 De har SQL instalert. Da er det bare å sjekke ut navn og sånt i phpMyAdmin. Mulig du må opprette en base, mulig de har opprettet en for deg. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 De har SQL instalert. Da er det bare å sjekke ut navn og sånt i phpMyAdmin. Mulig du må opprette en base, mulig de har opprettet en for deg. Tusen tusen takk. Så dette phpMyAdmin inne på siden min, men trudde det ikke hadde noe med mysql å gjøre. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Phpmyadmin er en frontend config for mysql. DBname henviser som nevnt til database. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) løst Endret 26. mars 2010 av eLang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå