sinder18 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Da skal eg på Jobb intervju på Matlyst AS. Eg har bare vert på intervju 1 gang før og det var på Mc donald, så har ikke noen kunskaper om intervju og vill søfelgelig ha en jobb. Hva er det man gør på Matlyst? Hva burde eg si? Kommer dem til og gi meg spørsmål? eller må eg snakke om mine kunskaper og sånt? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det ville vært et snodig intervju dersom de ikke stiller spørsmål. Hva de gjør på Matlyst må du selv finne ut av. Er ikke verre enn å skrive "Matlyst" i Google. Litt rart å søke på en jobb når du ikke vet hva de gjør? Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Litt rart å søke på en jobb når du ikke vet hva de gjør? Trenger du og vite hva di gør på en jobb for og sende en søknad til dem? sendte søknad til ca 50 ulike jobber. skal eg finne utav hva man gjer på disse 50 jobbene før eg sender søknad? ikke ver dom kem finner utav sånt før di sender søknad? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Nå skal jeg ikke begynne å spekulere i hvem som er dum her, men jeg tar det som en selvfølge at man undersøker hva det er man søker på. Det burde være et minstekrav, strengt tatt ... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Litt rart å søke på en jobb når du ikke vet hva de gjør? Trenger du og vite hva di gør på en jobb for og sende en søknad til dem? sendte søknad til ca 50 ulike jobber. skal eg finne utav hva man gjer på disse 50 jobbene før eg sender søknad? ikke ver dom kem finner utav sånt før di sender søknad? Man trenger ikke å vite hva jobben går ut på for å sende søknad, men nå skal du på intervju, og du vet ikke en dritt om hva jobben innebærer. Da får du selv finne ut av det. Og forresten så er jeg en av de "dumme" som finner ut hva jobben går ut på før jeg søker. Endret 31. mars 2010 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå