Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 anskaffet meg en ny western digital 120gb 8mb disk først fungerte alt utmerket, men jeg hadde et problem med noen drivere så jeg bestemte meg for å formatere partisjonen med os, så poppet problemene frem, jeg begynte å få bluescreen mens jeg installerer windows xp på nytt.. etter jeg har formater disken og cden begynner å kopiere over filene så hender det at jeg får bluescreen da, jeg har fått bluescreen mens den lagrer innstillinger like etter win xp installasjonen er ferdig, for å si det sånn, de gangene jeg prøver å installere og jeg ikke får bluescreen så blir jeg overrasket..slik som nå, nå fikk jeg installert uten bluescreen, men det ender likevel opp med at jeg får masse bluescreen i windows.. page fault in non paged area bad_irql_less_or_equal feil i win32k.sys osv osv osv får opp tåpelige feilmeldinger når jeg skal starte programmer, filen .... er ødelagt, kjør chkdsk.. jeg har brukt det diagnostic tool programmet på hjemmesiden til western digital som brukes til å kontrollere hddn, jeg får null feil.. hva pokker er galt ? har prøvd å installere fra 2 forskjellige cdr as well.. Lenke til kommentar
ZneyPhinx Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har hatt samme problem selv, men ikke under installasjon, faktisk bare ved vanlig bruk. Akkurat samme feilene som du beskriver her. Jeg skifta forøvrig ut så og si all hardware for en tid siden, ingen problemer etter det (fremdeles WD120GB diskene som sitter i). Jeg mistenkte gamle hovedkortet mitt for å være synderen, men ut fra dette kan det virke som det kanskje er diskene som synderen? Forvirra jeg, noen som vet? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Enten er den kopien av windows du prøver å instalere ødelagt, om ikke send disken tilbake.. Ifølge specen på disken skulle du både ha godt med garanti og reklamsjons rett igjenn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 sitter på asus p4b533 , p4 2,4b , 512 mb apacer pc 2700 ddr. soundblaster live 5.1 ethernet 10100mbit , asus v8440. jeg orker ikke stresse med å eventuelt sende disse delene tilbake til leverandør for at de skal teste dem hvis det ikke er helt 100% sikkert at det er noe av hw`n som forårsaker problemene.. angående cdene så har jeg prøvd å installere fra 2 forskjellige cd`r. Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei. Er lydkortet det eneste pci tilleggskortet du har ? Prøv å sett det i et annet spor. Har hatt lignende problemer som deg,å da hjalp det å snu om litt på rekkefølgen. Lykke til Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 sånn fikk jeg når rammen og hk mitt tok kveldden Lenke til kommentar
BASF Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 det er 99% sikkert ram feil ... prøv å eliminere minne ditt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 bah,jeg hater det når hw fucker opp.. har prøvd å eliminere minnet ved å prøve å kjøre 1 og 1 minnebrikke, samt på forskjellige plasser.. resultatet er fortsatt det samme,jeg får bluescreen etter en liten stund. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hadde akkurat de samme feilmeldingene som deg, men da med maxtor 120 gb. Byttet så til - wd 120 gb, og hverdagen ble faktisk mye lysere. Det var ingen feil med maxtoren jeg brukte (fungerte fint på en annen maskin), men den var altså lite samarbeidsvillig i det oppsettet jeg har. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 du kan jo prøve med andre IDE-kabler. har selv WD 120GB 8MB, og har ikke hatt noen problemer med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå