molland Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Heisann Jeg lurte på om det er mulig å kjøpe ett domene navn og koble det til min egen server på dette viset : nyttdomene.com til mindomenenavn.net/side1 og kun att det vises nyttdomene.com? Vet om vhosts men er ikke så trygg i den veien ennå. Bruker ubuntu 9.10 server edition med tilhørende programvare Frode Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det går an ja. På flere måter. Men hvorfor skal det nye domenet vise til det gamle domenet? Hvorfor ikke la det nye domenet vise til ipadressen hvor webserveren din er plassert og heller sette den opp slik du vil ha det? Lenke til kommentar
molland Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Hei Takker for svar Jeg skal fortsatt bruke det domene som serveren har nå. /side X (1) osv tenkte jeg kunne ha annet domene navn Er det andre måter, så er det også helt greit Evt flere domener på side 1 og side 2 osv Frode Lenke til kommentar
Charmed Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Er det noe i denne banen du tenker på? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178817&hl= Lenke til kommentar
molland Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Jo, men det er jo dette med vhosts igjen da. Får sette meg ned og lære dette ser det ut til Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå