fjarle Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Deler Google annonsekroner? Les mer Lenke til kommentar
TorAtle Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 iPhone lå på rett under 100000 per dag i Q1 ifølge Wiki. Gartner har spådd at Android passerer iPhone i salg i 2012. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Det får vi da håpe, hvor mange håndsett har Android nå? 15-20? (Hvis vi ser bort ifra de som ikke selges lenger typ HTC Magic) Endret 26. mars 2010 av Geirern Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg kommer uansett til å investere i et Android-håndsett nå til våren. Er lei min trofaste symbian-telefon og ser fram til å prøve noe nytt hvor brukertilpasning er mer i fokus. OT: Jeg pleier ikke å kommentere skrivefeil, men "Googles egen telefon, Nexus One, ser ut til å selge relativt få enheter i forhold til fjorårets analser", var litt uheldig. Fniz, anal. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Mobil reklame? Det blir vel ikke slik at dem med Android får oppleve reklame bannere (slik som med gmail) ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 nei, trur ikkje det... Kun i gratis apps fra markedet eg har sett reklame på min helt. Dessuten er det ikkje verre å fjerne reklamen på ein android enn på ein pc. Det finnes hosts fil på det operatisystemt også. Du får jo så klart ein kvit boks der som ikkje gjer noke men.. Skal no gå frå Helten min til fordel for Ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg