MidnightCreep Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hei Skal nå etterhvert ha meg en ny telefon, tenker da på en "data/smart" mobil, har sett en del på htc hd2 og desire, og litt på en nokia n97 mini. Noen som har en formening på hvilken jeg burde velge ? Har ikke byttet mobil de siste 10 årene, men tenkte å slå litt på tromma Skriver en del sms,tenkte skulle ha epost på mobilen også, bør helst være litt enkel å bruke. Takk Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Om du skriver en del SMS blir HTC HD2 litt plagsom i lengden. Jeg skriver også en del meldinger. Kjøpte meg HD2 og begynte å skrive meld. Trykket feil, trykket dobbelt. Skulle fjerne det jeg skrev, kom nær andre taster istedenfor og alt ble bare tull. Hadde mobilen i en uke så solgte jeg den. Egentlig er HTC helt super, litt dårlig kamera men ellers topp. Men vanskelig (vanskeligere) å skrive meld. Kan fort bli irritert Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Da har jeg bestilt meg en Htc Desire..kommer vell rundt 10 april.. "vente i spenning"..... Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Da har jeg bestilt meg en Htc Desire..kommer vell rundt 10 april.. "vente i spenning"..... Godt valg! Desire er en drøm å skrive på, og selv om du bommer på tastene, skjønner den nesten alltid hva du prøver å skrive (på engelsk er den helt genial til å skjønne det, du kan nærmest trykke i blinde og få det perfekt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå