Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ødelagt korsrygg (muligens etter trening) men hvordan reparere/fikse det?

Trond.

Anbefalte innlegg

Jeg levde under en stein for ca. 6 år siden. Jeg hadde vanligvis vondt i korsryggen og hodet helt til jeg fikk såler mot plattfot. Så begynte jeg å trene for 4 år siden. og siden da har jeg aldri hatt vondt i hverken hodet eller korsryggen.

Men så begynte jeg å jobbe, ble litt små aktiv hele tiden, men jobben hadde spesial såler (ikke plattfot såler) som jeg brukte.

Så sluttet jeg så å si å bruke sålan. Det gikk en stund, så trente jeg markløft på trenings studio. Men jeg fant fort ut at jeg utført markløft feil.

Dagen derpå og siden har det gjort vondt i korsryggen. Jeg har prøvd å bruke sålene igjen og varme opp korsryggen på studio og så tøye ut musklene i korsryggen ved å henge og slappe av på en stang som brukes til hang ups (det pleier å funke). Det gjorde veldig vondt og kunne kjenne at korsryggen ikke helt likte å strekke seg. Det virket i en liten periode, men det ble fort like ille igjen.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...