Trond. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg levde under en stein for ca. 6 år siden. Jeg hadde vanligvis vondt i korsryggen og hodet helt til jeg fikk såler mot plattfot. Så begynte jeg å trene for 4 år siden. og siden da har jeg aldri hatt vondt i hverken hodet eller korsryggen. Men så begynte jeg å jobbe, ble litt små aktiv hele tiden, men jobben hadde spesial såler (ikke plattfot såler) som jeg brukte. Så sluttet jeg så å si å bruke sålan. Det gikk en stund, så trente jeg markløft på trenings studio. Men jeg fant fort ut at jeg utført markløft feil. Dagen derpå og siden har det gjort vondt i korsryggen. Jeg har prøvd å bruke sålene igjen og varme opp korsryggen på studio og så tøye ut musklene i korsryggen ved å henge og slappe av på en stang som brukes til hang ups (det pleier å funke). Det gjorde veldig vondt og kunne kjenne at korsryggen ikke helt likte å strekke seg. Det virket i en liten periode, men det ble fort like ille igjen. Noen forslag? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Start med en tur til din nærmeste kiropraktor og/eller fysioterapaut. Der pappa går for å fikse ryggen iallefall Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå