GSM Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Det brenner nok engang i Bergen, og jeg var tilfeldighvis i området. Hadde kun et IR modifisert kamera for hånden, og jammen var det flaks. IR kamera egnet seg ypperlig til å fotografere branner med 1/400s F4 ISO100 1/100s F4 ISO400 1/50s F4 ISO1600 1/50s F4 ISO1600 Endret 26. mars 2010 av GSM Lenke til kommentar
artie Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Bilde 3 er det mest dramatiske og det som ville kommet på trykk, men bilde 4 er også godt. De to andre bildene er mindre interessante, mens de to nederste har fanget hendelsen på en svært god måte. På bilde 3 ser røykdykkerne skeptiske/ redde ut, jeg liker det. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Takker for fin kommentar Enig i at bildene med brannmenne er mer intressante/dramatiske. De første bildene er mer for det tekniske. Brannen er mer intens, og siden kameraet er IR modifisert måtte jeg bruke korte lukkere til tross for at det er midt på natten og bekmørkt. På de 2 siste bildene er brannen nesten slukket, noe som gjenspeiles i både ISO og lukkertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå