pc`baby Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Dette blir mitt første bygg,å det blir ikke det siste. Har tenkt ut flere forskjellige kabinett bygg. Kubben er ett kabinet som skal være så lite som det lar seg gjøre. skal fungere som mediasenter. Den skal bare brukest til film titting-tv titting-bilde titting og surfing. ikke noe spilling. dette er hva eg skal ha i Caviar Black Dualcore 640GB M4A785TD-M EVO DDR3 2GB 1333Mhz Phenom II X2 550 matrialene eg bruker nå,er bare for å testmontere for å finne den perfekte størrelse og form. Ka som blir brukt i sluttfasen er ikke bestemt enda. Komentarer her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1216007 Endret 3. april 2010 av pc`baby Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 merka hvor mellomstykkene skal plasseres brukte ein liten bor skrudde på avstans stykkene litt lim slik at de holder seg på plass satte bakveggen inntil for å merka av hvor eg skal ha hullet streka av hvor veggen går slik at eg holde meg innfor når eg skal plassere delene midlertidig montert slik at eg kan bruke dataen nå Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Hardisken skal monteres i ett gummioppheng. skal ha minst mulig vibrering. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Gjort litt i dag. gjort den litt mindre. Skal ha psu og hd under hk. Plasserte psu der eg ville ha den laga feste til hk festa den til psu så monterte eg hk Endret 27. mars 2010 av pc`baby Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 laga hull te vifte på siden slik ser det ut med hk montert topplokk montert med ekstra vifte Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 henta ei eske i posten psu med 120 vifte pluss 2 120 vifter side om side Så det blir å starte ifra null igjen Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 funnet ett kabinett eg vil bruke. plass til 2 stk 120 mm vifter i den.. demonterte litt Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 har montert alt men har søren meg glemt å ta bilder Har kjørt noen tester for å se hvilken tempratur det blir. ganske fornøyd til nå Vil kle inn kabinettet med trestaver i 2 forskjelige farger, slik som på noen båtdekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå