Gå til innhold

Nils Johan Semb

Fry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alt for mange som har klippekort og fast plass på landslaget.

:yes: Bakke, Andersen, Iversen.. Enig i at Håvard Flo burde ha fått mer spilletid. Han har vært giftig i Tippeligaen, og burde derfor ha blitt belønnet med mer enn ett minutt på banen.

Håvard Flo inn på landslaget! :yes:

Synes Hoset kunne blitt litt belønnet jeg. Er ikke noe stor Molde-fan, men synes han har vært en av årets bedre spillere i Tippeligaen. Kim Rune Hellesund fra Bryne er også svært interresant. :yes:

Synes de fra Rosenborg prioriteres foran andre. De er gode spillere, det er greit nok, men føler at Rosenborg-spillere vanligvis har en fordel i forhold til andre pga klubben deres... Bare jeg som synes det? Blir veldig irrtert! :evil:

SPARK SEMB! VI VIL HA DRILLO!

Drillo.gif

Dette er engasjement! Har aldri sett noe liknende fra Semb.

Lenke til kommentar

:yes: Bakke, Andersen, Iversen.. Enig i at Håvard Flo burde ha fått mer spilletid. Han har vært giftig i Tippeligaen, og burde derfor ha blitt belønnet med mer enn ett minutt på banen.

Synes Hoset kunne blitt litt belønnet jeg. Er ikke noe stor Molde-fan, men synes han har vært en av årets bedre spillere i Tippeligaen. Kim Rune Hellesund fra Bryne er også svært interresant. :yes:

Synes de fra Rosenborg prioriteres foran andre. De er gode spillere, det er greit nok, men føler at Rosenborg-spillere vanligvis har en fordel i forhold til andre pga klubben deres... Bare jeg som synes det? Blir veldig irrtert! :evil:

Drillo.gif

Lenke til kommentar

Drillo.gif

Lenke til kommentar
nå begynner han å si at uavgjordt er et bra resultat, SLUTT Å VÆR SÅ FEIG SEMB!!!! begynner virkelig å bli irritert, kan ikke si noe sånt før en kamp håpløst!!

http://www.dagbladet.no/sport/2003/06/10/370859.html

Syns han burde skjønne selv også jeg at det er på tide å gå av.. Bare se på det bilde, han skal liksom være en god trener for landslaget? ser jo ut som han har depresjoner av en annen verden. Nei, dette ender ikke godt.. (tenker på kampen imorra)

Lenke til kommentar
nå begynner han å si at uavgjordt er et bra resultat, SLUTT Å VÆR SÅ FEIG SEMB!!!! begynner virkelig å bli irritert, kan ikke si noe sånt før en kamp håpløst!!

Syns han burde skjønne selv også jeg at det er på tide å gå av.. Bare se på det bilde, han skal liksom være en god trener for landslaget? ser jo ut som han har depresjoner av en annen verden. Nei, dette ender ikke godt.. (tenker på kampen imorra)

nesten så jeg håper at norge taper og ikke kommer til em, sånn at semb kan få sparken!!

Lenke til kommentar

Er faktisk enig med Semb der. Uavgjordt mot Danmark er overhodet ikke dårlig det!

Men allikevel, må Semb bort!

uavgjort borte mot danmarkl ville vært greit, men her snakker han om uavgjort hjemme mot romenia, vi trenger poeng og det er ikke greit å gi vekk to så viktige poeng på hjemmebane, denne gruppa blir veldig jevn bland danmark norge og romenia!!!

Lenke til kommentar
nesten så jeg håper at norge taper og ikke kommer til em, sånn at semb kan få sparken!!

Skal mye til at Norge ikke kommer til EM nå, uansett om vi taper eller ikke mot Romania, men tror Semb kommer til å trekke seg nokså frivillig om ikke så altfor lenge. Men Semb har tross alt gjort en av de bedre EM-kvalifiseringene til nå.

Lenke til kommentar

Norge har spilt glimrende! Alt som var feil i Danmark-kampen har nå blitt bedret! Midtbanen har fungert som en enhet, alle der har prestert bra. Særlig Riise har vært positiv! Godt å se at også Andersen og Bakke er tilbake i form igjen! Bergdølmo har briljert på venstrebackposisjonen, og Berg har vært en KLIPPE i midtforsvaret. Gleder meg til andre omgang :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...