Anders Leipsland Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Nå må vi bli kvitt han, nok en gang en forferdelig kjedelig landskamp, Drillostilen funker ikke mer, vi har fått nye spillere med andre kvaliteter, mer teknikkere enn hva drillo hadde. Hvem er disse teknikerne vi har fått? Og hvordan vil du at Norge skal spille? Skal vi spille samba i 3-5-2? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Nå må vi bli kvitt han, nok en gang en forferdelig kjedelig landskamp, Drillostilen funker ikke mer, vi har fått nye spillere med andre kvaliteter, mer teknikkere enn hva drillo hadde. Hvem er disse teknikerne vi har fått? Og hvordan vil du at Norge skal spille? Skal vi spille samba i 3-5-2? vi har jo riise, ta flo, solskjær, carew blandt annet, på drillo sin tid var det ingen som kunne drible og man måtte måke ballen opp og det funket greit, og vi vant kamper! Sier ikke at vi skal spille samba, så gode teknikkere har vi ikke, men mener vi må spille mere på bakken og mye mindre av langballene, Jostein har lagt opp semb! formasjonen burde være 4-4-2 eventuelt en 4-3-1-2 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Nå må vi bli kvitt han, nok en gang en forferdelig kjedelig landskamp, Drillostilen funker ikke mer, vi har fått nye spillere med andre kvaliteter, mer teknikkere enn hva drillo hadde. Hvem er disse teknikerne vi har fått? Og hvordan vil du at Norge skal spille? Skal vi spille samba i 3-5-2? vi har jo riise, ta flo, solskjær, carew blandt annet, på drillo sin tid var det ingen som kunne drible og man måtte måke ballen opp og det funket greit, og vi vant kamper! Sier ikke at vi skal spille samba, så gode teknikkere har vi ikke, men mener vi må spille mere på bakken og mye mindre av langballene, Jostein har lagt opp semb! formasjonen burde være 4-4-2 eventuelt en 4-3-1-2 Litt uenig med deg der, Fry. Synes Anders Leipsland har rett på noe. Det at Norge ikke har utpregede teknikere er et av de større problemene. At vi ikke har teknikere, vil jeg si er grunnen til at Norge ikke er bedre i ballbestittelse og pasningsspill enn de er. Men de samba-greiene skjønner jeg ikke hvor du tar fra, Anders. Det er ikke å komme utenom at Norges kvaliteter ligger i dødballene, men de må også lære seg å spille uavhengig av dødballene... Du vet, dødballer kommer ikke altfor ofte i gode posisjoner. Norge må lære seg ballbesittelse, og pasningspill. Er lut lei av feilpassninger, som er et økende problem... SPARK SEMB!!! Lenke til kommentar
Fry Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Nå må vi bli kvitt han, nok en gang en forferdelig kjedelig landskamp, Drillostilen funker ikke mer, vi har fått nye spillere med andre kvaliteter, mer teknikkere enn hva drillo hadde. Hvem er disse teknikerne vi har fått? Og hvordan vil du at Norge skal spille? Skal vi spille samba i 3-5-2? vi har jo riise, ta flo, solskjær, carew blandt annet, på drillo sin tid var det ingen som kunne drible og man måtte måke ballen opp og det funket greit, og vi vant kamper! Sier ikke at vi skal spille samba, så gode teknikkere har vi ikke, men mener vi må spille mere på bakken og mye mindre av langballene, Jostein har lagt opp semb! formasjonen burde være 4-4-2 eventuelt en 4-3-1-2 Litt uenig med deg der, Fry. Synes Anders Leipsland har rett på noe. Det at Norge ikke har utpregede teknikere er et av de større problemene. At vi ikke har teknikere, vil jeg si er grunnen til at Norge ikke er bedre i ballbestittelse og pasningsspill enn de er. Men de samba-greiene skjønner jeg ikke hvor du tar fra, Anders. Det er ikke å komme utenom at Norges kvaliteter ligger i dødballene, men de må også lære seg å spille uavhengig av dødballene... Du vet, dødballer kommer ikke altfor ofte i gode posisjoner. Norge må lære seg ballbesittelse, og pasningspill. Er lut lei av feilpassninger, som er et økende problem... SPARK SEMB!!! har kansje ikke kjempe teknikkere nei, og er enig i at vi må slutte med alle feilpassningene, men vi er blitt mer tekniske enn hva vi var under drillo perioden! Men synes også at det har vært alt for dårlig inlegg i mye døballer. SPARK SEMB JA!!! ER LEI AV Å SE PÅ DET NORSKE LANDSLAGET! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 kick fyren. inn med æææ.. hmmm... *tenke*. ... trener. hva skal vi med det. vi må ha spillende trener. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 SPARK SEMB JA!!! ER LEI AV Å SE PÅ DET NORSKE LANDSLAGET! enig semb som gjør at norge "suger" .. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har sembs autograf. Slå den dere. 8) Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 har faktiskt autograf med hilsen til meg fra frode grodås og lasse kjus men er ikke akkuratt SÅ stort Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har også Sembs autograf. I boka "Effektiv Fotball", sammen med autografen til Drillo og medforfatteren av boka. Uansett; la oss nå se hvordan det går mot Romania. Semb blir jo nødt til å gjøre noe - selv håper jeg at Riise blir kjørt opp som indreløper i midtbanen, så kan heller Bergdølmo være venstreback. Og jeg er sikker på at en Frode Johnsen i form presterer bedre på midtbanen enn det Bakke/Iversen får til for tiden. Jeg gleder meg til onsdagens kamp, og håper på at Norge reiser kjerringa! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 OFFTOPIC: Har noen av dere den farvel drillo sangen? Send meg gjerne en pm hvis du har den Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 det som er viktig å huske på her er at det er ikke nødvendig vis seieren som teller. det som er viktigst er at norge begynner å spille underholdende fotball ,for det er jo det fotball er (underholdning). ingen som gidder å se på et lag som måker ballen oppover mot motstanderens halvdel i håp om at spissen deres skal få en tå på ballen og styre den i mål. (litt overdrivelse da, men men....) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 har faktiskt autograf med hilsen til meg fra frode grodås og lasse kjus men er ikke akkuratt SÅ stort Dette minner meg om noe som hettet KanariCup i 95 hvor alle lagene i mils omkrets var med og spilte. Det store var jo selvfølgelig at LSK spillerne var der og skrev ut autografer. Jeg husker jeg hadde armen full av autografer Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 har kansje ikke kjempe teknikkere nei, og er enig i at vi må slutte med alle feilpassningene, men vi er blitt mer tekniske enn hva vi var under drillo perioden! Nei, vi har ikke blitt mer tekniske nå enn under Drillo-perioden. Under Drillo-perioden var det faktisk en grunn til hvorfor vi slo lange cross-pasninger inn i feltet. Fordi Flo var på topp og han er... 1.94 cm høy ..., ja, 1.94. Vi har IKKE gode nok hodespillere til å slå slike pasninger. Semb prøver å skjule at Norge ikke er gode nok teknisk, ved å lage cross-pasninger inn i feltet til små miniputter som ennå ikke kan skikkelig hodespill. Hvorfor ikke spille seg frem med normal ballbesittelse og bakkenære pasninger, istedenfor å spille ballen langt opp i lia? Det er så mye mer lettkontrollert... Blir direkte sint på Semb. Merkelig at NFF ikke har gitt ham fyken ennå... det som er viktig å huske på her er at det er ikke nødvendig vis seieren som teller. det som er viktigst er at norge begynner å spille underholdende fotball ,for det er jo det fotball er (underholdning).ingen som gidder å se på et lag som måker ballen oppover mot motstanderens halvdel i håp om at spissen deres skal få en tå på ballen og styre den i mål. (litt overdrivelse da, men men....) Nei, altså det er akkurat den taktikken Semb sitter på sidelinja og håper skal gå i boks. Kjedelig fotball! Vinner vi ikke på onsdag mot Romania, så blir jeg skuffa. Da må Norge ihvertfall finne seg en ny spillestil... 4-4-2! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vi trenger en ny Drillo Drillos tankegang ang. fotball = Lenke til kommentar
Fry Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 det som er viktig å huske på her er at det er ikke nødvendig vis seieren som teller. det som er viktigst er at norge begynner å spille underholdende fotball ,for det er jo det fotball er (underholdning).ingen som gidder å se på et lag som måker ballen oppover mot motstanderens halvdel i håp om at spissen deres skal få en tå på ballen og styre den i mål. (litt overdrivelse da, men men....) Synes ikke det var noe overdrivelse i det hele tatt er akkurat det norge driver med!! Lenke til kommentar
Fry Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Vi trenger en ny Drillo Drillos tankegang ang. fotball = Drillo var en filosof, han fant ut hvordan han kunne vinne med de spillere han hadde tilgjengelig Semb har bare fortsatt på drillo uten noen egne meninger om ting, og da går det som det går! Jeg håper norge vinner på onsdag, men kommer IKKE til å se kampen, og jeg unner IKKE semb den seieren heller!! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hvis Bjørn Tore Kvarme, Erik Mykland, Ørjan Berg og Jan Derek Sørensen hadde stilt opp for Norge så hadde vi hatt et mye bedre lag enn det vi har i dag. Det er alt for mange som har klippekort og fast plass på landslaget. Håvard Flo burde fått mere enn 1 minutt mot Danmark. Han har i alle fall vist i Tippeligaen at han er i form og vet hvor målet står. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Men jeg håper jo selvfølgelig Norge vinner for da er vi et skritt nærmere EM. Men det ville vært morsomt og byttet trener ETTER EM. For og da ha testet med en ny taktikk og slike ting. Men ikke noe uromomenter førunder EM. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det er alt for mange som har klippekort og fast plass på landslaget. Bakke, Andersen, Iversen.. Enig i at Håvard Flo burde ha fått mer spilletid. Han har vært giftig i Tippeligaen, og burde derfor ha blitt belønnet med mer enn ett minutt på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå