Gå til innhold

Nils Johan Semb

Fry

Anbefalte innlegg

Gi heller benny lehnartson eller vikings nye trener roret.

Liker den dealen der! Viking er best!

han Eggen skulle blitt landslags trener vetdu og Ørjan Berg og Myggen skulle spillt der.

Eggen har sagt han ikke vil trene noe proffesjonelt fotballag lenger, tror jeg. Og verken Berg eller Myggen vil spille for landslaget... :(

Men det er lov å drømme om hvordan det hadde vært...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor så mange klager over at landslaget taper jeg. Semb har jo gjort den beste kvalikken til et VM noensinne. Bedre en drillo. Og Emkvalikken har vært god. Vi er jo på 1slash2-plass da..

Lenke til kommentar
med eggen hadde vi vunnet masse ja..

over jente landslagene.

æ lik itt han æggen han æ itt saa veldig go trenar han a.

Gi heller benny lehnartson eller vikings nye trener roret.

blir litt dumt å si han ikke er en god trener når du ser hva han gjorde med rosenborg!! at du ikke liker han er greit nok, er ikke favoritt treneren min heller!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor så mange klager over at landslaget taper jeg. Semb har jo gjort den beste kvalikken til et VM noensinne. Bedre en drillo. Og Emkvalikken har vært god. Vi er jo på 1slash2-plass da..

Drillo bygde opp et landslag som ikke hadde noe gode spillere, semb tok over et av verdens 7 beste landslag og dratt det langt ned i gjørma!!

Lenke til kommentar

Eggen er en god trener , det er ikke tvil om, men jeg vet ikke om han hadde vært en passende person til og lede lanslaget. Rosenborg har egentlig vært utrolig heldige siden de klarte og spille så bra i en sesong slik at de fikk så mange penger mellom henda at de kunne kjøpe opp halvparten av de andre klubbene.

PS. Se posten over Fry.. (tror du kanskje har gått glipp av den)

Lenke til kommentar

Drillo bygde opp et landslag som ikke hadde noe gode spillere, semb tok over et av verdens 7 beste landslag og dratt det langt ned i gjørma!!

Det er alltid nedturer (Ikke alltid med sabla ofte) når et lag bytter trener. Men jeg synes ikke at norge har vært et av Verdens 7. beste landslag noen sinne (Selv da de lå på 3.plass i 94-95)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor så mange klager over at landslaget taper jeg. Semb har jo gjort den beste kvalikken til et VM noensinne.

*kremt* :-? Norge kom jo ikke engang med til sluttspillet i VM 2002 i Japan og Sør-Korea. Så god var den kvalikken... :roll:

Og Emkvalikken har vært god. Vi er jo på 1slash2-plass da..

Enig, EM-kvalikken har vært grei, men vi har tross alt overlevd på mye uavgjort... Men se på alle privatlandskampene...

Lenke til kommentar

Sorry. jeg mixet littegranne her. Mente EM kvalikken i 2000. Det var jo like etter han hadde tatt over. Men da var det ingen som sa noe om at han skulle gå av. (Var noen ,men det sloknet når vi klarte og kvalifisere oss til EM)

Lenke til kommentar

Det er alltid nedturer (Ikke alltid med sabla ofte) når et lag bytter trener. Men jeg synes ikke at norge har vært et av Verdens 7. beste landslag noen sinne (Selv da de lå på 3.plass i 94-95)

såklart er det nedturer ja, men er begrenset hvor lenge de kan vare, hele landslaget har vært en trist affære etter at han tok over, han er alt for feig.

Greit nok at norge kansje var ranket høyere enn fortjent, men drillo utnyttet styrkene til laget mye bedre, nå er det nesten bare nye spillere, og de har ikke de samme kvaliteten som da drillo trente dem, men semb fortsetter med samme spilllestil som ingen kan å spille!

Lenke til kommentar
Sorry. jeg mixet littegranne her. Mente EM kvalikken i 2000. Det var jo like etter han hadde tatt over. Men da var det ingen som sa noe om at han skulle gå av. (Var noen ,men det sloknet når vi klarte og kvalifisere oss til EM)

Jeg er har hele tiden ment at semb er helt feil mann for jobben og sagt han burde gå av!

Lenke til kommentar
Få ut semb!! Det er bare i norge de lar en trener uten suksess få lov til å prøve og prøve om og om igjen til han liksom skal klare å gjøre noe ut av landslaget. I andre land hadde han fått sparken etter bare noen mnd'r. :grumpy:

Så sant så sant :yes::yes:

Lenke til kommentar
Rosenborg har egentlig vært utrolig heldige siden de klarte og spille så bra i en sesong slik at de fikk så mange penger mellom henda at de kunne kjøpe opp halvparten av de andre klubbene.

Heldige er de ikke. De er bare gode og har en helt annen måte å spille/tenke på enn de andre klubbene, som Eggen innførte. Det er nok grunnen til deres suksess.

Rosenborg er konge :woot:

Lenke til kommentar

Og da fikk de nok penger til og kjøpe alle gode spillerne i hele norge så de ikke skulle ha sjans for og ta dem igjen! Er det jeg reagerer på. At de kjøper de beste spillerne fra mange av de andre lagene fordi de vil ødelegge for dem..

Lenke til kommentar

Jaja, greit... Nå stemmer kanskje avataren din!? :D Okei, den var frekk.

Få ut semb!! Det er bare i norge de lar en trener uten suksess få lov til å prøve og prøve om og om igjen til han liksom skal klare å gjøre noe ut av landslaget. I andre land hadde han fått sparken etter bare noen mnd'r. :grumpy:

Helt enig. Semb har sått så mange sjanser nå, ja, litt for mange etter min smak...

Jeg mener disse lange ballene er en god idé, men idéen passer ikke de norske spillerne. Norge må lære å spille mer likt klubblag fra England og Spania, som eksempler. Altså, mer ballbesittelse, og de må lære å spille seg framover på banen, være raksere opp med folk, og med mye folk. De må lære å bruke kantene, og å spille fra seg ballen får noen får sjansen til å drible. Konklusjon: Jeg tror de fleste ser store forbedringpotensialer i det norske landslaget.

Lenke til kommentar
Rosenborg har egentlig vært utrolig heldige siden de klarte og spille så bra i en sesong slik at de fikk så mange penger mellom henda at de kunne kjøpe opp halvparten av de andre klubbene.

Heldige er de ikke. De er bare gode og har en helt annen måte å spille/tenke på enn de andre klubbene, som Eggen innførte. Det er nok grunnen til deres suksess.

Det du sier, stemmer helt...

Og da fikk de nok penger til og kjøpe alle gode spillerne i hele norge så de ikke skulle ha sjans for og ta dem igjen! Er det jeg reagerer på. At de kjøper de beste spillerne fra mange av de andre lagene fordi de vil ødelegge for dem..

Og samme med deg! Når de har vunnet serien 10 år på rad, eller 11, så blir det litt penger i kassa etterhvert.

Lenke til kommentar

Jaja, greit... Nå stemmer kanskje avataren din!?  :D Okei, den var frekk.

Haha. Avartaren er ment som en spøk ,men noen personer er sikkert så Stupid at de ikke skjønner det.. Men jeg tenker på og tegne en inverteringsstrek på den for og vise at "Im stupid" invertert :D

Lenke til kommentar

Og samme med deg! Når de har vunnet serien 10 år på rad, eller 11, så blir det litt penger i kassa etterhvert.

Jeg holder med lillestrøm og det plager meg så sinsykt at brann ikke klarte og ta rosenborg på hjemmebane i siste serierunde for noen år siden. Da ville noen andre en Rosenborg ha vunnet serien ,men neida.. De klarer ikke det engang altså..

Lenke til kommentar

Jeg holder med lillestrøm og det plager meg så sinsykt at brann ikke klarte og ta rosenborg på hjemmebane i siste serierunde for noen år siden. Da ville noen andre en Rosenborg ha vunnet serien ,men neida.. De klarer ikke det engang altså..

Bringer opp et spennende tema. Hva synes dere andre om Mons Ivar Mjelde som trener? Synes personlig at han ikke var rede for Brann ennå.

viking.gif

Holder med Viking!!! Også litt med Bryne...

Lenke til kommentar

Jaja, greit... Nå stemmer kanskje avataren din!? :D Okei, den var frekk.

Helt enig. Semb har sått så mange sjanser nå, ja, litt for mange etter min smak...

Jeg mener disse lange ballene er en god idé, men idéen passer ikke de norske spillerne. Norge må lære å spille mer likt klubblag fra England og Spania, som eksempler. Altså, mer ballbesittelse, og de må lære å spille seg framover på banen, være raksere opp med folk, og med mye folk. De må lære å bruke kantene, og å spille fra seg ballen får noen får sjansen til å drible. Konklusjon: Jeg tror de fleste ser store forbedringpotensialer i det norske landslaget.

Enig han har fått mer enn nok med sjanser nå!! :yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...