mlwirak Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Som "journalist" er det mange sider jeg har lyst til å "overvåke", slik at jeg på et eller annet slags vis får beskjed hver gang en spesielt angitt side blir oppdatert. Dette er praktisk for overvåkning av produsenter som har et presserom på nettsidene, men ikke sender ut beskjed i nyhetsbrev når disse oppdateres. Noen ideer her? MLW Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 En løsning hadde vært om du kjenner noen som hadde hatt mulighet til å lage et lite program som laster ned en internettside og sjekker hvert "X" minutt om siden er samme størrelse og innhold. Lenke til kommentar
Shaitan Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Sjekk ut http://www.c4u.com, tipper det er akkurat hva du er ute etter (og gratis til og med) :smile: Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 du kan jo bruke "cyberwatcher"... da kan du få varsling via e-mail og faktiskt sms osså, det er kjekt som fan!! Jeg har ikke link, men søk så finner du..! :wink: D er pinadø et norsk system BTH... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå