Skogshuldra Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dette bildet tok jeg en sen regntung natt i meget sterk vind. Blir ikke helt enig med meg selv om det på en egen sær måte er litt kult, eller om det rett og slett passer best i søplebøtta Lenke til kommentar
Skogshuldra Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Ingen som har noe konstuktivt eller destruktivt å komme med???? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er for uskarpt til å være egentlig noe å ta vare på mener jeg :\ Lenke til kommentar
GSM Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Om bildet hadde vert skarpt og mer sentrert tror jeg det hadde vert stilig, for himmelen og belysningen ser tøff ut. Det er mye som skal klaffe for at et uskarpt bilde skal være behagelig å se på, så tror dette bildet ville kledd bedre å være skarpt Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 hmm nei.. det blir for uskarpt.. prøvde å "leke" meg litt med bildet.. men det ble bare noe halv abstrakte greier,, som jeg ikke ble fornøyd med selv engang,, Lenke til kommentar
esbens Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Tror jeg sakte men sikkert jeg ville lagt det her i søpla..men stau pao!! Endret 26. mars 2010 av esbens Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Jeg liker bildet. Gir meg en stemning og følelse. Synes vinkelen og sentreringen ødelegger litt. Endret 26. mars 2010 av BadCat Lenke til kommentar
Skogshuldra Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Takk for alle svar Da er saken avgjort og bildet er nå begravd i bøtta Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er veldig sjeldent å se sterk spakedraing som drar bildet i positiv retning. Her skjer det; men forbedringen er minimal. Et tips til neste gang du legger på ekstra støy; unngå støy som ser for digital ut. Her er en kort guide til støy som ser litt finere ut: http://photoshoptutorials.ws/photoshop-tutorials/photo-effects/natural-film-grain.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå