heh115 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hey ppl. Jeg skal leie ut pc-en min i et party og vi skal bruke spotify. Er lite keen på at den skal brukes til andre ting enn det, så jeg lurte på om det er en måte der jeg kan låse programmet så der ikke kan legges ned og pc-en ikke kan brukes til noe annet? Trenger svar så kjapt som mulig mvh Hans Erik Det er en acer med xp btw. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Erased Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 sett på spillelisten din, og trykk windowsknappen + L da låses PCen om du har passord, og musikken vil fortsette å spille. Kjetting og hengelås er en annen mulighet.. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 sett på spillelisten din, og trykk windowsknappen + L da låses PCen om du har passord, og musikken vil fortsette å spille. Kjetting og hengelås er en annen mulighet.. ok, funker sikkert Lenke til kommentar
Erased Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Eneste som er litt kjipt er den fantastiske Windows lyden som kommer hver gang du gjør det x) Sikkert et fint avbrudd mellom all musikken Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Eneste som er litt kjipt er den fantastiske Windows lyden som kommer hver gang du gjør det x) Sikkert et fint avbrudd mellom all musikken Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå