Tjorven #138 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Halla! Min fantastiske Hyundai H-1 mangler emblemet på bakluka, her hadde jeg egentlig tenkt å spakle å lakke bort fordypninga men så kom jeg til å tenke på at det sikkert finnes noe annet tøfft som passer inn i denne fordypninga :-) har googla litt uten hell så derfor spør jeg om det er noen her som vet om det finnes erstatningsemblemer? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ville hvertfall ikke satt på et hyundai emblem om det finnes Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Biltema har jo bokstaver du kan lime på. Hyundai forhanldere kan nok skaffe erstatningsemblem om du vil ha det originalt. ellers kan du sjekke ebay Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Takk for svar, det er en ting som er sikkert og det er at jeg ikke kjøper et hyundai emblem! Da blir det heller som sagt spakla og lakka over fordypninga som emblemet skal stå i :-) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Kom over denne her for litt siden. Kanskje den kan være til inspirasjon Endret 29. mars 2010 av .Marcus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå