Gå til innhold

Tele2 ladekort? Hvor?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sitter for tiden med et Tele2 Kontroll abonnemang, som er lik netcoms youngtalk. Hvor du betaler 200kr i måneden og ringer for beløpet. Men nå har jeg klart å brukt opp disse pengene. Så jeg lurer på om det er noen steder som selger et ladekort? Fungerer ladekort på tele2 kontroll?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg sitter for tiden med et Tele2 Kontroll abonnemang, som er lik netcoms youngtalk. Hvor du betaler 200kr i måneden og ringer for beløpet. Men nå har jeg klart å brukt opp disse pengene. Så jeg lurer på om det er noen steder som selger et ladekort? Fungerer ladekort på tele2 kontroll?

Du kan kjøpe ladekort til Tele2 hos Narvesen, Shell 7-Eleven og 7-Eleven.

Enkelte Elkjøp, Lefdal og Euronics forhandlere har også dette, men vil anbefale de overnevnte.

Ladekortene våre fungerer til å fylle på Tele2 Kontroll.

MVH

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Lenke til kommentar

Enkleste er vell å fylle på på nettet? Tar noen få sekunder...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Takker for svar.

Leverer Tele 2 noen tileggs pakker til hvert abonnemang? Som for eksempel 200 sms i måned, mot betaling?

Hei, dette er noe vi kan tilby nå.

For mer informasjon vedrørende SMS pakker, se følgende side:

http://www.tele2.no/mobil/smspakker.html

Dette kan imidlertid ikke kombineres med kontantkort.

MVH

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Endret av Tele2 Kundeservice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...