Runningback Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei. Jeg sitter for tiden med et Tele2 Kontroll abonnemang, som er lik netcoms youngtalk. Hvor du betaler 200kr i måneden og ringer for beløpet. Men nå har jeg klart å brukt opp disse pengene. Så jeg lurer på om det er noen steder som selger et ladekort? Fungerer ladekort på tele2 kontroll? Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hei. Jeg sitter for tiden med et Tele2 Kontroll abonnemang, som er lik netcoms youngtalk. Hvor du betaler 200kr i måneden og ringer for beløpet. Men nå har jeg klart å brukt opp disse pengene. Så jeg lurer på om det er noen steder som selger et ladekort? Fungerer ladekort på tele2 kontroll? Du kan kjøpe ladekort til Tele2 hos Narvesen, Shell 7-Eleven og 7-Eleven. Enkelte Elkjøp, Lefdal og Euronics forhandlere har også dette, men vil anbefale de overnevnte. Ladekortene våre fungerer til å fylle på Tele2 Kontroll. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Takker for svar. Leverer Tele 2 noen tileggs pakker til hvert abonnemang? Som for eksempel 200 sms i måned, mot betaling? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hei. Jeg sitter for tiden med et Tele2 Kontroll abonnemang, som er lik netcoms youngtalk. Hvor du betaler 200kr i måneden og ringer for beløpet. Men nå har jeg klart å brukt opp disse pengene. Så jeg lurer på om det er noen steder som selger et ladekort? Fungerer ladekort på tele2 kontroll? Enkleste er vell å fylle på på nettet? Tar noen få sekunder... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ikke alle som har tilgang på et kredittkort. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Men man trenger ikke ett kredittkort. Jeg bruker VISA Electron :p Men jeg skønner hva du mener... Hvis man har tilgang på ett kort er det enkleste mulighet ellers går man til butikken Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Takker for svar. Leverer Tele 2 noen tileggs pakker til hvert abonnemang? Som for eksempel 200 sms i måned, mot betaling? Hei, dette er noe vi kan tilby nå. For mer informasjon vedrørende SMS pakker, se følgende side: http://www.tele2.no/mobil/smspakker.html Dette kan imidlertid ikke kombineres med kontantkort. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Endret 9. juni 2010 av Tele2 Kundeservice 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå