Andre88no Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Presterte å glemme igjen laderen til min acer aspire 5920g på ett hotell som jeg ikke får tak i fra norge. Så jeg trenger å kjøpe ny. Det jeg lurer på er om jeg må kjøpe en akkurat lik lader? Eller om det er andre ladere som passer, i såfall hva skal jeg se etter? skal til new york i påsken, hadde vært greit å få kjøpt en billig der. Noen som vet? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Fikk du tak i? Denne passer... Lenke til kommentar
elfoto Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nettadapter.no sin modell no. 119 passer til acer aspire 5920g. Du kan se pris og antall på lager her: http://www.nettadapter.no/ds_product_info.php/cPath/36/products_id/119 Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du kan jo også høre med Acer sin kundeservice eller butikken du kjøpte fra og forklarer situasjonen. Du kan faktisk være så sleip å si at den er ødelagt og krever å bli sendt en ny. Du kan også få kjøpt acer ladere på el-kjøp, expert etc så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
storingen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Du kan jo også høre med Acer sin kundeservice eller butikken du kjøpte fra og forklarer situasjonen. Du kan faktisk være så sleip å si at den er ødelagt og krever å bli sendt en ny. Du kan også få kjøpt acer ladere på el-kjøp, expert etc så vidt jeg vet. Du kan jo heller anbefale han om å ta seg en tur innom Ebay. Identisk med Altitec sin koster $11 = 63kr på ebay, inkludert fraktfritt levert Altitec tar 449kr for den. Overprising, men fordi folk ikke vet bedre hvor man skal handle. Alt er laget i Kina uansett så. Edit: Glemte å si at komplett.no overpriser den til 699kr, uten frakt. Ta deg en tur på ebay og kjøp den til 63kr. Endret 16. juli 2010 av storingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå