DonCato74 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvordan kan man ta med seg de gamle bokmerkene man har opparbeidet seg med den gamle laptopen, med XP på, over til den nye, med W7 på? Benytter Firefox som nettleser, forresten. Skikkelig grønt spørsmål, vet det.... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) For backup av bokmerker, gå til: Bookmarks -> Organize Bookmarks... -> Import and Backup -> Backup For importering av bokmerker, gå til: Bookmarks -> Organize Bookmarks... -> Import and Backup -> Restore Endret 25. mars 2010 av Kataton Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Eller bruk X marks for synkronisering av bokmerker. Endret 25. mars 2010 av johome Lenke til kommentar
2new Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Eller bruk X marks for synkronisering av bokmerker. Prøv X-marks, helt genialt. Synker mellom FF, IE, Chrome og Safari. http://www.xmarks.com/ Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 selv eksporterer jeg i sånne tilfeller bookmerkene mine til en memory stick og importere disse til de nye pc. før brennte jeg disse til en cd, men nå er dette mye lettere. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Dette er hva jeg digger med Opera Link X-marks er en god løsning. For andre småting bruker jeg Dropbox. Veldig praktisk og fungerer på tvers av plattformer. Endret 26. mars 2010 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå