Gjest lonely_lone_wolf Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei hei, er en gutt i tidlig 20-årene som har ett spørsmål. Ville du hatt en kjæreste som ikke har venner? Grunnen til jeg spør er at jeg er en "lone wolf", jeg har ingenting imot folk eller er psycho eller noe men har alltid trivdes best uten venner, jeg har hatt noen venner iløpet av livet men jeg føler alt er så falskt når man er med venner og det er ubehagelig for meg, jeg hater å se folk skuespille seg til for å bli likt av andre. Men jeg har lyst på kjæreste, med kjæreste virker det naturlig og ikke "fake" for meg, har hatt langtids-kjæreste før + mindre seriøse forhold, men alle drømmejentene blir lei av meg etter en stund, virker som de blir lei av meg fordi jeg ikke tar de ut på fester osv, selv de mindre sosiale. Vil legge til at jeg ikke er klengete eller noe, har ingenting imot å sitte hjemme alene mens hun er ute med venner, så lenge det blir ihvertfall 1-2 helgekvelder med meg i måneden (hva er vitsen med å ha kjæreste om man aldri er ilag liksom). Vil ha 0 venner og 1 kjæreste men dette virker umulig :\ Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er 2 problemer med dette som jeg kan se. 1: Det er lettere å komme i kontakt med din potensielle kjæreste om du er sosial, altså om du har venner. 2: Det er lett for deg å si at du ikke er klengete, men hva skjer når du blir ekstremt glad i henne og hun fremdeles går ut med vennene sine. Du tror ikke det kan være en frykt for sjalusi inni bildet? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 I skikkelige venneforhold treng du ikkje skuespille for og bli likt. Du blir likt for den personen du er alle andre venner er ikkje noko og ha på Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 1: True, men jeg har virkelig ikke lyst til å ha venner :\ Vet ikke helt hvorfor jeg er sånn men jeg føler meg ekstremt ubehagelig når jeg er med folk, men for en eller annen grunn føler jeg ikke ubehag når det er en jente jeg ser kanskje kan bli min framtidige kjærest, er vel akkurat det motsatte av folk flest? 2: Jeg har hatt kjærester før og det plager meg 100% ærlig ikke at de er ute på fester osv, jeg hadde aldri blitt ilag med en jente om jeg trodde hun kommer til å vær utro eller noe, jeg er ikke av den sjalue typen. Min siste kjæreste som jeg var med i 4 år hadde veldig mange venner som hun ofte var ute med, og hun jeg var med i 2 år før det igjen var også ganske sosial og ute på fester ca annenhver helg. Selv om de jentene var "alt" for meg ble jeg aldri sjalu. Ironisk nok har alle mine tidligere jenter vært sjalue, selv om jeg bare sitter hjemme alene hele dagene når de er ute ^^ Har hatt damer etter meg helt siden ungdomskulen, problemet er at de alle blir lei av meg, selv om vi finner på mye artig ilag virker det alltid som det plager dem at jeg ikke har venner, hva har det å si for dem hva jeg gjør når de er ute med venner? :S Om jeg er ute med kompiser eller sitter hjemme å ser film eller spiller eller whatever har da vel ingen innflytelse på de? Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 I skikkelige venneforhold treng du ikkje skuespille for og bli likt. Du blir likt for den personen du er alle andre venner er ikkje noko og ha på Ikke som jeg har sett ihvertfall, alle skuespiller alt etter hvem de er med, og jeg hater det, ingen er seg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror jeg kunne hatt kjæreste med noen som ikke har venner, men ikke noen med din holdning. Ikke alle er falske eller spiller. Du er rask med og dømme hele menneskerasen nå..Du har nok bare vært uheldig. Jeg forstår deg til et vist punkt, jeg er heller ikke noe spesielt utpreget sosial og syns det er slitsomt og være med folk til tider. Men setter pris på de vennene jeg har. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Takk for du svarte spørsmålet mitt Gypsy, håper jeg får flere svar som angår spørsmålet mitt. Kan hende jeg er kynisk, men jeg har gode grunner til det. Jeg tror selvfølgelig ikke alle er folk er falske, hele tiden, ellers hadde jeg aldri hatt kjærester. Men etter mine 22 år her på jorden virker det som folk flest skuespiller mesteparten av tiden de er omringet av mennesker, spesielt(!) når de er med mer enn 1 menneske. Som egentlig er en av hovedgrunnene til jeg vil ha kjærest ikke venner, 1 mot 1 er folk annerledes, med en kjærest blir ikke det fullt av skuespill og falskhet. Hadde heller ikke hatt noe imot å ha 1 bestevenn, men for meg virker det 1000 ganger vanskligere å få enn kjærest. Sikkert de der ute som har en gjeng med venner der de er seg selv, men etter mitt inntrykk er det få. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 jeg kunne fint hatt det.. om han hadde blitt med på mine sosiale ting.. som brulluper, 1 familiemiddag i året. vertfall hilse på min venner å virke intressert selv om han ikke MÅ møte di en gang i mnd.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Takk for svar sissluss. Blitt med på sånne ting hadde jeg helt klart, og møtt vennene her og der, så lenge jeg ikke må bli så knyttet til de at de blir mine venner også om du skjønner, at jeg bare er ilag med de når hun er med de, så lenge det ikke er fyllefester det er snakk om.. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 2: Jeg har hatt kjærester før og det plager meg 100% ærlig ikke at de er ute på fester osv, jeg hadde aldri blitt ilag med en jente om jeg trodde hun kommer til å vær utro eller noe, jeg er ikke av den sjalue typen. Min siste kjæreste som jeg var med i 4 år hadde veldig mange venner som hun ofte var ute med, og hun jeg var med i 2 år før det igjen var også ganske sosial og ute på fester ca annenhver helg. Selv om de jentene var "alt" for meg ble jeg aldri sjalu. Ironisk nok har alle mine tidligere jenter vært sjalue, selv om jeg bare sitter hjemme alene hele dagene når de er ute ^^Har hatt damer etter meg helt siden ungdomskulen, problemet er at de alle blir lei av meg, selv om vi finner på mye artig ilag virker det alltid som det plager dem at jeg ikke har venner, hva har det å si for dem hva jeg gjør når de er ute med venner? :S Om jeg er ute med kompiser eller sitter hjemme å ser film eller spiller eller whatever har da vel ingen innflytelse på de? Om du faktisk blir sjalu eller ikke er irrellevant, det er hva jentene tenker. Jeg hadde ihvertfall vært skeptisk til en som sitter hjemme hele dagen uten venner. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 I skikkelige venneforhold treng du ikkje skuespille for og bli likt. Du blir likt for den personen du er alle andre venner er ikkje noko og ha på Ikke som jeg har sett ihvertfall, alle skuespiller alt etter hvem de er med, og jeg hater det, ingen er seg selv. Helt enig!! Det er viktig for meg at vennene mine er seg selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå