brEinar Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei, jeg driver på med ett lite prosjekt, der jeg kobler til en innvendig bryter til å styre bilens sentrallås. Bryteren er orginalt til samme bil men nyere, og er ikke kompatibel med min sentrallås, men jeg mener at jeg skal kunne få til dette. Koblinga av bryteren må bli det samme, da den har belysning på samme jording. Jeg har koblet opp dette, men syns ikke å få det til å virke. Koblet det først opp som på tegninga, og da slo begge relèene inn, og koblet ut ett av dem når jeg brukte knappen, loddet så inn noen dioder, men det hjelper jo ikke stort, for strømmen går jo den veien den må. Det skal idèelt sett ikke trekke strøm uaktivert heller, da dette er en krets som er spenningsatt konstant. Noen som har en lys idè? Dette får jeg ikke til, det ene relèet vil henge ved bruk av dioder. Har lagd ett enkelt koblingsskjema, der den rød ledningen er den jeg har problemer med. Noen som har idèer til dette, mener det skal være fullt mulig å få til, men jeg greier ikke se løsninga Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hadde vært litt enklere om du også tegnet inn kontaktene internt i relèene og i låsekassa. Har ikke de i hodet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå