AudunXetrov Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Med de gode on-screen tastaturene du finner på dagens mobiler, trenger du egentlig ikke et hardware-tastatur. Tastaturet på f.eks. Desire er helt nydelig. I landscape er det kjempelett å skrive, og selv om det blir litt trangere i portrait, har Sense-tastaturet en genial auto-correct, som nesten alltid skjønner hva du prøver å skrive selv hvis du skriver feil. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) noen tips til noen de beste mobilene uten hardware-tastatur da? (vil helst handle på elkjop...) Endret 30. mars 2010 av burndrinker Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Her er noen uten hardware qwerty. HTC Desire 3.7 tommers Amoled , Android HTC HD2 4.3 tommer , Windows Mobile Sony Ericsson Xperia X10 4.0 tommer, Android Samsung Omnia HD 3.7 tommer Amoled, Symbian Samsung Omnia2 3.7 tommer Amoled, Windows Mobile Toshiba TG01/TG02 4.1 tommer, Windows Mobile Acer Liquid e 3.5 tommer, Android Endret 30. mars 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tror nok ikke de har Acer Liquid på Elkjøp Ellers har vel Bacchus dekt de fleste. Av dem vil jeg personlig anbefale HTC Desire Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Er HTC HD2 et bra valg, med tanke på stor skjerm... Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 4,3 tommer er den største skjermen du får på en mobil for tiden, men mange som har HD2 er misfornøyde fordi den lagger en del og ikke er så god å skrive på. Dette er problemer du slipper med HTC Desire, i tillegg til at du får en skjerm med mye klarere bilder, fordi den er AMOLED. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 n900 er en nydelig multimedia telefon og meget bra å surfe med. fm sender, tv-ut, mulig for å laste ned codecs. kan tom mounte img filer ( vist du gidder bruke xterminal). Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 hva med den nye LG GW620 (Android) Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 LGen har for liten skjerm. Tror jeg går for HD2 jeg... Ska snart komme meg i butikken å teste den, Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Siden hardware-tastatur var et av kriteriene dine i starten av tråden, er vel et bra tastatur viktig. Jeg har dessverre hørt at tastaturet på HD2 skal være ganske shifty. Det skader ikke å prøve, selvfølgelig, men det kan hende at det ikke er det beste alternativet. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 vet du sa det men på andre steder stod det at det var ganske bra, men jeg får se når jeg kommer til en butikk som jeg kan teste den i... jeg vil jo tastaturet jeg liker best da jeg skriver mye sms. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 er det forresten noe bedre utvalg av apps på en av de to??? og er det multitouch på desire? Lenke til kommentar
Undified Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Desire har både multi touch og flest apps. Windows mobile er utdatert og bør ikke kjøpes av noen. Lenke til kommentar
program Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har HD2 selv. At den lagger kan jeg ikke skjønne. HW-tastaturet er egentlig ikke noe bra. Men pga. den store skjermen er det ikke ille å skrive på det. Har en tendens til å komme borti taster ved siden av. Er mulig det går an å laste ned bedre tastaturer. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Da er jeg 98% sikker på Desire. Så det skal en del til for å endre mening nå. Takk for hjelpen alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå